朋友...我開始覺得朋友對於我黎講,係好奇怪,一點對我好,一點就蝦我,我覺得好辛苦,覺得好委屈,我地係好朋友,點解要咁對我啊!我係真心對佢好,y?y?y?而我好多謝對我好既人baby face....但係唔知點解,對我唔好既人冇同我玩,我覺得好唔開心啊!!我係唔係bt架!但係我真係好唔開心啊!!所以我好希望佢知道,佢會同我做番朋友,你睇到呢篇日誌就留言比我啦!話個答案我知啦!