2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


愛你還愛你*!! 分類: 未分類

今日7點先醒"正野*番學咁LO"好眼訓"今日考ENG.."

做READING同埋個入野都好眼訓"reading唔係幾識-V-"難*!!

之後去搵你地,,牙SHAN你無野牙MA"黃生後面有人嫁-X-"攪錯"]]

又開考啦,,唔係幾識"但都過得去既,,HEE]]"

之後落去"好好玩"笑死X]好開心牙*!!但WAI YIN就慘左D/____\"

之後入HALL考LUU"食住野考..型=]!考完又多張正野啦"又記-口-...

之後去留山到食,,正牙"$$$25蚊JA!X]"但就咁我地今日窮到死-V-...

諗住唱!<"但...算把啦*睇下2有幾多錢先啦胡寶雯/_____\"

去左牙鬼到買左野,,$$110蚊冇左-X-...但值得>33333<"

我地個個都得番20蚊到....唉...味試過LO"..牙研話我地做左珍珍咁xD"

我地又去左玩千秋"好好玩"正牙]]"E+fing高d我都唔驚啦"正死牙>333<"

番到屋企打比你,,對唔住...真係好對唔住牙..."我唔想喊,,但我忍唔到.."但我應承你"我會堅強>V<"

好想問你一句野....但冇問到,,"決定左!!聽日問埋E句野後"我就會明白哂.."

收左線之後喊到死咁"喊過之後係咪可以當咩事都冇發生過!?

發覺我唔可以失去你....唔可以無左你....傷痛可否離開我!!!

就算死...我都好想同你起埋一齊..."唔洗好耐"一世我E經心滿意足嫁啦"]]

為左你我咩都唔在乎,,親人都可以放棄*!!但我地係毫無福份定天生一對!?*...

*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"**"*"*"*

等 你有日能抽空
大家趁事情未凍
而心也仍然未太痛
我想講出口 彼此各有所夢
誰令你更器重
當初嫣紅 漸化灰燼

等 你確實還不懂
認輸禮物還是免送
恐怕突然未夠勇
對你講不出 因他你已心動

還是徹退任你造美夢 別來相送

輕輕的走 連雲彩一片也沒帶走
以免你要 記起我略略難受
輕輕的走 無謂記起可否接受
我怕不捨 然後盼你問候

想你 但愛著你還愛著你
但放棄理論因不想逼你
我很想嬲你 但是太自覺怕變小器
舊日我或太盡力遊戲
明白你 也就原諒你

出走 是最後 最後去就你

用我器量痛苦去寵你
讓你生活 前度就忘記
瞞著你 I'll be missing you

*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"**"*"*"*

永遠愛你*!!



2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


人生離唔開個等字-X- 分類: 未分類

今日7點先醒"救命*!!嗱嗱琳換33"想遲到咩-X-"好采冇遲,,仲有時間買野飲>333<"唔屎驚XP

問牙研借書7"但唔識點溫"都冇咩點聽書-V-"咁珍珍幫我溫中屎"佢講好好笑,,"↓↓好好笑,,

[靜帝佢就ON99咁楊堅{唔記得係咪楊堅-V-"}就幫佢正理政務啦"咁見牙靜帝ON99咁"自己做理皇帝xD"]

THX哂C WING既筆記*係到我係都唔-33-"戀答D野上去"我仲記得我答左"懂健華"溫+寶"長毛"曾任權,,

問答仲答左句[你愛!?我都愛!]-V-"蟬牌詔我考現代屎實好高分XP應該會嫁"HEE"]]

之後THX哂牙SHAN既中教筆記,,份野我又答左"黎太啦,,金手拍" 金BE屎XP"仲有嫁"但唔遁得LUU"一路寫一路笑,,

之後放學溫趙詠恩"味見過牙SHAN咁惡"勁牙*!!>3333<"趙詠恩"我地串你地先"之前話我係仆街又算點先!?算把啦!

去左KFC,,珍珍講鬼故"冇啦啦扮聽"嚇死-X-"...係到推既珍珍,,之後珍珍比你笑死,,扮傻婆,,但我又學你咁做既-0-"

之後仲攪笑XP同珍珍扮細佬"走入個到行"係到玩"比D人望住哂-0-"之後牙珍你好衰''咁做都得XP"但都好喎"KA

之後同埋shan一齊玩千秋>33<"shan你d戲好真牙-3333-"牙研!好>3<*!!好try多次趺落地"xD"

之後上左研屋企玩"牙珍你終於有錢收啦"HEE"但我今次書左好多呢-3333-"之後一齊落去買野食,,就番屋企啦*

你冇野牙!?你冇停車話我玩野"痴線嫁"攪到我行行行行番黎-X-*!!今時今日咁既服務態度係味夠嫁-0-''

番到去又唔記得皮帶KEY-V-"等等等,,一生離唔開個等字....."細佬味玩野啦"]]XP個喉嚨又痛NA>X<"



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


等等"我唔鐘意再等啦*!! 分類: 未分類

今日11點到醒左"沖涼,,,玩電腦//""同牙SHAN MSN,,牙SHAN都話你好仆街啦,,唉.."個日記仲上埋鎖"好淆LO"

好*!!星期1一於一齊同佢講清楚,,淆底獸唔好喊牙*!!放學唔好諗住早人牙,,淆底獸-X-"....

之後打比牙恆''佢叫我打完比你再打番比佢,,牙恆"眼訓就訓耐D啦*

咁打左比你啦,,感覺上2個字都冇就收左線LUU"之後格左好耐先打比牙恆,,

之後你打番比我"今次感覺上1個字都冇...''打番比我!?我估你E經唔記得E回事啦..."算啦,,[明白你 也就原諒你]

之後想訓教的時候佩佩打黎"多謝佩佩既聖誕李物先>33<"收左線冇耐"CC打黎,,傾傾雨佩佩打黎,,忘忘忘*!!

P.S條頸X終於攪惦啦"要THX哂TAMAMA,,WAI YIN的媽媽,,冇你地我唔得嫁*>^<"

*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"

輕輕的走 連雲彩一片也沒帶走
 以免你要 記起我略略難受
 輕輕的走 無謂記起可否接受
 我怕不捨 然後盼你問候

 想你 但愛著你還愛著你
 但放棄理論因不想逼你
 我很想你 但是太自覺怕變小器
 舊日我或太盡力遊戲
 明白你 也就原諒你

*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"

X...";跟象皮糖一樣..."衰心軟*!!-︴



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


淆底獸學人串喎''收皮啦*!!趙詠恩 分類: 未分類

收皮啦''趙詠恩*!!邊個唔識打字牙!!,,唔知邊d人唔識打字又問人呢"你每個字都識打既!!on9婆''死矮婆!!

比秋怡串個陣又喊哂口咁''敢做唔敢認]]"正一淆底獸''....仲話咩唔係秋怡正喊我"鬼正喊你牙!!算把啦你

仲有牙"你個besy怪,,影衰哂我地,,我啦"珍珍啦"shan啦我地啦一早就唔鋸你啦!!收啦你

成塊面都係墨屎"應該都係你d besy黎嫁啦"個be扁又過人!!樣7*!!

咁勁就"當面串我地lo!!係個日記到串"學校又唔講"驚牙!?咁又係既"都冇人鐘意你啦,,廢是lor皮lo可

又冇錢喎,,成日問佩佩,,珍珍借物膠*好采冇問我ja"正烏租哂牙!!

仲有牙"我一早就del左你個xanga啦"你個電腦咩機黎嫁!?算啦"唔怪得你"鬼叫你冇錢牙

件冷3又細件,,核凸都死"唔知醜!!唔係,,你好令牙"令到格夜飯都嘔埋出黎牙*!!

算把啦你!!唔跟住我地咪又係跟住第2個"睇你成世都做跟尾狗嫁啦"25仔係做ed角色嫁啦*無得救

我e+就出街啦*有d人呢,,唔比出街個d人呢,,成日留係屋企真係慘lo}''x]留係屋企溫你d考試啦"

唔好唔合格係到諗"比唔比牙媽睇好牙*!!下次記缺點記住唔好喊啦"冇人可憐你嫁*!!你ed25仔邊個會鐘意你牙

係個日記到串我同yin,,好驚牙"你咁串"點好牙,,不如學你咁淆底牙!!!喊哂口咁牙!???

星期一講清楚佢lo"到時lor皮唔關我地事!"

*''*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"

出左去荃灣>V<"

今日11點幾醒左"食左少少野,,online]]"wai yin叫我打比佢,,無錯"我都o哂咀lo..."

博線比珍珍"講你d壞話..."笑死xD"收線後我就換33啦,,又比人鬧了-3333-"我冇CUT到HAIR aR

舅父同我地出荃灣"我地手先去左愉景到食ICE CREAM,,,:::笑死"我同CC偷食,,唔比公公佢地睇"但最後都發現左-3-

之後去睇機械人,,個外星人好似你牙>V<"KAKA,,講笑姐-333-"CC叫我聞下個[場]=口=...玩野牙"咁正估我牙-V-"

去完愉景去左千色,,買野"我同CC係個到偷左好多野"油其係野食-333-"個推銷員望住我地,,但冇點行動,,好事.....

出左個商場,,同CC係到數緊偷左幾多錢啦,,$$130..."去左沙爹王到食,,玩玩玩玩"比人鬧-333-"LOR左,,]]'

上到車..''再數多次偷左幾錢野,,原來係$$170蚊'']]我同CC笑死左...''番到屋企,,打日記''打比牙恆傾電話=]

*''*''*''*''*''"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"

多謝你牙,,牙恆''每次我唔開心都係你陪我"今日好多謝你牙*但我唔可以應承你...."]]

但我真係好感動,,我個喇叭聽唔到歌,,你幫我問FD借人提播歌比我聽牙"好多謝你牙*攪到你叉D冷親.....

但可惜我永遠都FEEL唔到,,你對我既好''你再一次一次咁令我孤單起來,,''傷心起來"//



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


吊你老味西牙*!! 分類: 未分類

今日數學考試*ok啦,,

之後去左玩''油10點玩到7點'']]...玩[啤派]win左*,,HEE]]'

今日好LOR....玩玩下千秋趺左落黎"=口=......

番到屋企"你下個條仆制個日記NA"頂你個肺牙"冇撚病牙你!!我地ON撚9"講緊你自己JA"死7頭!!,,

我地成班唔撚鋸你好撚耐LO"收皮啦"咁撚[口]面皮"仲好E後唔撚跟黎"講你壞話都可以大大聲咁講啦!!

嗱嗱琳係你個日記到DEL左我的好友D[[龜AND研]咪正烏租我地牙"死賤埋,,你烏租好啦"咪正烏租我地牙"死25仔!!

快D番屋企收皮啦"但你咁撚賤"驚唔夠你收牙!!*