| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
唉....  |
我琴日,,,同Terry傾左5個幾鐘電話牙..
琴日我冇打日記..
我部電腦(灣)左牙>33<
我勁舞都冇得玩>33<
烏烏~~~
不過我第1次同人傾左5個幾鐘電話喳..
仲係同我鐘意既人喎...
開心到痺啦..-3-
超開心哇-3-
好LoVe佢-3-
Terry.-3-
不過..佢鐘意既人係----高茨穎..唉..
烏烏..T__T
我會努力架>33<...
+油..+油..
|
| cM牙*令囝令囡 刊登時間:2008-01-12 09:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊.之*一天 |
今日超..無聊哇.
朝早係屋企..打(雞)
跟住跟左牙媽去元朗食野...
同埋我果個糖家姐...
入到去...大約6點幾啦.
食到7點到..
跟住..白痴架,,
班大人坐係到傾計...傾左超耐囉,
我同我糖姐..坐係到呆呆咁睇電視
睇到8點9點到...終於可以走啦...
極之開心囉...
跟住...食到唔飽
同我糖姐偷偷地去左m記買野食..
係m記食埋先走...
跟住又係我糖姐屋企訓教豬
kaka~~
番到佢屋企...
狗仔...bb就狂吠..
嘻嘻~~~沖完涼..玩電腦
打比熊貓佳佳...打左2次
都傾唔夠1分鐘...真可憐哇=]
唉....真係超無聊既一日.....=]
二個字[悶極]
xDD=]** |
| cM牙*令囝令囡 刊登時間:2007-12-25 11:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 48 | »
|