| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
就到啦...就到啦  |
過埋依個夜晚...就到星期1啦
練樂文可以收到我買比佢既禮物啦..!!
唔知道佢收左會點呢..
今日大約8點30果陣...
周鎧琦打電話黎我屋企
佢問我..知唔知聽日day幾牙??
我就話day6囉...!!
跟住佢就係到罵我啦...!!
佢話...唔係喎//訐淑賢話係day3喎
跟住星期6佢冇番童軍...!!miss何叫我同周鎧琦講..叫周鎧琦打比佢
周鎧琦就話唔得閒..!!
跟住又係到講聽日day幾..!!
我講day6姐...佢就無啦啦罵我啦
佢話喎...
信你一成日都死得啦...!!
我咪講囉...你自己又唔睇手冊
佢話冇喎...佢都癩嫁..
我好心講比佢聽..佢就罵我
我發誓牙..!!以後以後
我都唔會再聽周鎧琦電話架...!!!
就算聽左....我都唔會講佢想知道既野比佢聽架..!!
死賤人!!你同我聽住...你條8婆...同我去食屎
|
| cM牙*令囝令囡 刊登時間:2007-11-04 08:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唉...超掛住你  |
今日朝早起身...食早餐
食完早餐..去左西9龍睇下買咩禮物比練樂文...
跟住..心急...跑左上電梯..跑牙跑牙..
仆跌左牙..好痛..我都冇理..流緊血我都唔理..
我只係想搵一份最好既禮物比練樂文...
終於都比我搵到...
我星期1就想比練樂文啦...
我真係好想快d到星期1...
我好想番學...唔想放假...
每日都見到你...真係開心死 |
| cM牙*令囝令囡 刊登時間:2007-11-03 07:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 48 | »
|