今日派左卷了- -'''第一堂驚死...係英文卷!亦係我地最後一日見Ms Leung了- -'''可惜...佢真係教得好好架.....
講番今次....我英文真係考得好差....得114.5/160!唉....唔過120分以上...慘.....!不過最開心o既係我的小寶寶拎得巧高分77/160...勁左好多.......希望佢下次拎得更高分!
對完英文卷之後.....都係我地2B班同Ms Leung最後一次say Goodbye...好唔捨得呢!
之後派地理卷.....69/100!個Ms Cheng最後都要叫人靜D....最後一日啦大佬!對埋呢日卷就唔洗俾你鬧啦- -'''佢仲話我地班係最差..
覺得你有D對我地班偏心....專登俾低分我地- -'''不過算數....合格就算!今日站時都未有唔合格o既科-.-'''我都冇咩溫書.....覺得自己-6左少少- -'''
聽日就派其魚果D卷啦.....唉...冇眼睇!聽日果D有黎美琳份果D我都應該合格機會好低...聽日由命運安排我幾多分啦!
好想同番2B果D人係一班....超好玩- -''
|