灰-0-''
呢幾日都有好多唔開心o既野!!不過呢d唔開心o既就好似針咁樣係咁刺我o既心!真想閉上雙眼....什麼都不想地離開這世界!!因為種種原因......我覺得我自己好失敗....因為一個人....我永遠o既信心都失去-.-'''
loveever1314
暱稱: ~爛訓B*~
性別: 男
國家: 香港
__XD__


« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
暑假....
唔算差-v-'''
累....
F.2生涯最後的一天
心情交雜......
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


唔算差-v-''' 分類: 未分類

今日派左卷了- -'''第一堂驚死...係英文卷!亦係我地最後一日見Ms Leung了- -'''可惜...佢真係教得好好架.....

講番今次....我英文真係考得好差....得114.5/160!唉....唔過120分以上...慘.....!不過最開心o既係我的小寶寶拎得巧高分77/160...勁左好多.......希望佢下次拎得更高分!

對完英文卷之後.....都係我地2B班同Ms Leung最後一次say Goodbye...好唔捨得呢!

之後派地理卷.....69/100!個Ms Cheng最後都要叫人靜D....最後一日啦大佬!對埋呢日卷就唔洗俾你鬧啦- -'''佢仲話我地班係最差..

覺得你有D對我地班偏心....專登俾低分我地- -'''不過算數....合格就算!今日站時都未有唔合格o既科-.-'''我都冇咩溫書.....覺得自己-6左少少- -'''

聽日就派其魚果D卷啦.....唉...冇眼睇!聽日果D有黎美琳份果D我都應該合格機會好低...聽日由命運安排我幾多分啦!

好想同番2B果D人係一班....超好玩- -''