-
 ♥]    讓快樂變成照片....″
=       幸福剩下懷念.....'''、
lovehao
暱稱: .` hao...雅...tenG
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
..到底我有幾內冇打bl...
=w=' 厄...
唉.. 懶na懶na..''...
..9.7..
-w-' 補日記.~'
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 403
今日人氣: 2
累積人氣: 4285
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
T!me''
Mus!c''


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


好內冇打日記... 分類: 未分類

8.20號..... 晚上..同左湯美1齊帶狗....  湯美隻狗好得意啊..~  又細隻... 

湯隻狗好搞笑...  唔中意同狗挽...  但係就好中意同人挽....  而且係特別中意同女仔挽~....  哈..

/﹏\.........   my d0g 就.....-.-''  大男人...  自我主意...  SHIT,,,'                than,, 就同湯行左好內...  啊b就係我冇帶報紙戈日1直柯x........ 0,0.........

than,,, 帶到11點3個字就反屋k,,..    就沖梁...洗衫...  2點幾係張床到...  1直滾下滾下...  滾到3點幾............  因為又有d肚痛定唔知肚餓..搞到我訓唔雀..

than...  到左5點幾戈時..  特然肚痛到醒左....  去左wc....  因為我同媽咪講話我都唔知便秘左幾日.. >///<..  媽咪就沖左包 [保x麗]比我飲..

不過真係幾開心....  終於柯得出...  但係就極之眼訓..  到左..7點幾...媽咪收工反泥...嘈醒左我........... 我又繼續訓..到10點幾到11點幾... 

我隻死狗  [肥仔]  就狂吠,,,,,  嘈到我火上加油....... 就即刻落床沖出客廳兕1兕肥仔..  等佢唔洗再吠...  等我上反床...  有人泥送石油氣..

肥仔又再吠過.........,,,,, 我又落床又沖去客廳兕肥仔......之後又上反張床...訓唔雀了....就去洗面刷牙...//////  =口=...

就咁..之後就坐係到睇報紙........................................................................................TAT...

人地本身已經好遲先訓得雀...  又要比嘈醒咁多次....................T^T..... 

發表時間:2009-08-21 02:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lovehao 的日誌)


mOkSoNiA 於 2009-08-23 11:35 PM 發表:
其實養狗煩五煩GA....
例如係家大大便同小小便 會好噪...等等
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..煩grr..'' 
日日都係到吠..~~
少l0r..  佢地料係屋k便便..   ka' ~
Posted at 2009-08-24 04:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KeN_ka 於 2009-08-23 03:08 AM 發表:
comment for you;]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx....  cm.~
Posted at 2009-08-24 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rajonrondo 於 2009-08-21 10:59 PM 發表:
叔 平時你都好夜訓啦 仲講人..
= = 你都好多野做wo.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係l[]r  係l[]r.. 
........... 其實都幾忙...  =3=
Posted at 2009-08-24 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



skycsk22 於 2009-08-21 10:00 PM 發表:
@口@"
早訓小小好bo~
對身體唔好gr~ ^ ^"
commenT#喲=v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=.. 
你仲遲訓過我na..  ha' 
thz>'   cm.~
Posted at 2009-08-24 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



我要當壞人 於 2009-08-21 09:36 PM 發表:
人在歌 狗在吠 give cm to you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好~~'' 
thx  你 cm.' 
Posted at 2009-08-24 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ch_hou 於 2009-08-21 08:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxx;;'
Posted at 2009-08-24 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siukitx 於 2009-08-21 05:46 PM 發表:
cm ;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxx
Posted at 2009-08-24 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykkei2_0610 於 2009-08-21 04:27 PM 發表:
哈~ hao你好搞笑~''
肥仔係好大隻戈隻??'
今晚睇下去5去!!' kaaaaaaaaa-]]
我3點幾係到食野....肥啦肥啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha'' 
係啊..  最大戈隻~~..' 
朋友.. 唔好意思.. 
2日都冇去到..  >//<'
 
Posted at 2009-08-24 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



simjake 於 2009-08-21 04:22 PM 發表:
遲d都買返隻狗先!!
當佢狗成咁拖出街*v* 爽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈.... 
當佢狗成咁拖~          '''記得買埋支棍..
等佢唔乖戈時卜落去.' 
ka'  
 
Posted at 2009-08-24 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]