-
 ♥]    讓快樂變成照片....″
=       幸福剩下懷念.....'''、
lovehao
暱稱: .` hao...雅...tenG
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..到底我有幾內冇打bl...
=w=' 厄...
唉.. 懶na懶na..''...
..9.7..
-w-' 補日記.~'
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 403
今日人氣: 0
累積人氣: 4281
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
T!me''
Mus!c''


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


7.22~25 不屑 分類: 未分類

7.22        

係下奏..'  就同我細佬1齊出去買野..'' 

我地去左買a4紙先..  之後去街屎買餸..  再去新苗買公仔面..''  再去出面戈到買雞蛋..''

我戈時左手抱緊1包(500張)a4紙..  再拎左d餸.. 之後簡雞蛋戈時.. 唔小心松左手...  個雞蛋達難左..  個條屎頭婆1直係咁卑左我..'

我好無奈l0r..  2+我係唔比錢你咩..''   我有話戈粒難蛋唔計咩..   驚死我食左你d蛋咩,,  卑住我托炮啊...

本身自己已經拎住咁q多野...   我唔小心達1達個蛋ja...  又唔係冇錢比..  我有錢達q難哂你d蛋na..  仲洗比面你gr... 

之後買埋10粒就走左...  之後細佬話要去[0k]到買扭計冰...咁米買l0r'   than..  買左第1步梗係要吸左個蓋先再裝gr  na..'  

我細佬1直吸都吸唔落...  睇到都煩..  我又幫吸.. 都係吸唔到..  之後我同個店員講.[啊令女啊..  個蓋吸唔到w0rr..  ]佢話  [等裝完先吸na...  ]->我听到已經好不爽.. 

明明個蓋既size已經唔岩吸..  你仲要咁勉強吸入去..~'''  ..點吸都吸唔到gr  na... 人地隻腳已經有d蛋係到咁核突..  ..  真係不爽緊.... 

2+就2樣都搞到咁不爽...''   2+d女人真係啊....      

7.23..  

冇咩好講// 我成日就係到趕功課...  忙到冇得再忙...'' 

7.24.. 

今日係交功課日..  s0..  就好早起左身..    點知..  好似起得太早.. 搞掂哂之後係到ha時間...     =w+'

到左10點戈時..手機响左...  係提示0聲....原來係我生日..   手機冇提示我就真係唔記得左...'' =_,=''

10點半到鴨仔屋k..  買左個雞排包食...  見到鴨仔...鴨仔就送左盒糖比我..'  哇哈哈哈哈,,,    

之後又見到小段,, ..  交完功課之後佢送左包糖同1包野食...  泥多次..  哇哈哈哈哈哈''  

than... 反到屋k..  好早..  之後係到挽電腦...  到左11點幾..  爸爸話出大6買餸..  ~' '  差唔多搞掂戈時...

見到有人係我明口艾我個名.. -w-''  仲連艾好多次..  因為我戈2係間房到.. 仲諗住咩事咁嘈.. 原來係啊梅...  哈'

我之後開門問佢做咩..  之後見到玲玲無啦啦拎住左個直徑約5CM既蛋糕仔彈左出泥....仲插左4支立祝  -口-'

平時都係我同玲玲去客人... 2+...  原來比人客係咁既感覺..  ''  =_,+''   啞口無言,,,    than..  係出面吹左立祝同許願..

玲玲話頭2個要講出泥gr..''  哦~~~咁我就...  第1個係..  h1n1唔好大爆發..(我尼世人我諗最驚最驚真係h1n1//   \ w /  )

第2個係..大家身體健康..自己順利大學畢業..  第3個就.. 擺係自己個心到好na//  haha

than,...  就..哈哈哈哈哈哈''   佢地買左盒朱古力比我..  2舊類似..唔知點講na// 好軟..出面有椰c. 入面有豆沙.. 幾好食..

同埋1條比狗帶既健康圈,,  當然.. 我自己都有個..  哈.. 

than..   我入去個哥哥講..  哥哥當然好羨慕na. 我話哥哥冇朋友..   哈哈..之後就同爸爸出大6買餸.. 

唉~.. 第1日.. 就食哂2樣野. -w''  盒朱古力比媽咪拆左泥食.. 另1包就比哥喳拆左泥食.. TAT''

不過今日真係幾開心..    哈..收到既全部都食得...  ^^..

仲有人sd msn講生日快樂..  多謝叔叔,,  同湯美小朋友..    

發表時間:2009-07-25 09:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]