7.22
係下奏..' 就同我細佬1齊出去買野..''
我地去左買a4紙先.. 之後去街屎買餸.. 再去新苗買公仔面..'' 再去出面戈到買雞蛋..''
我戈時左手抱緊1包(500張)a4紙.. 再拎左d餸.. 之後簡雞蛋戈時.. 唔小心松左手... 個雞蛋達難左.. 個條屎頭婆1直係咁卑左我..'
我好無奈l0r.. 2+我係唔比錢你咩..'' 我有話戈粒難蛋唔計咩.. 驚死我食左你d蛋咩,, 卑住我托炮啊...
本身自己已經拎住咁q多野... 我唔小心達1達個蛋ja... 又唔係冇錢比.. 我有錢達q難哂你d蛋na.. 仲洗比面你gr...
之後買埋10粒就走左... 之後細佬話要去[0k]到買扭計冰...咁米買l0r' than.. 買左第1步梗係要吸左個蓋先再裝gr na..'
我細佬1直吸都吸唔落... 睇到都煩.. 我又幫吸.. 都係吸唔到.. 之後我同個店員講.[啊令女啊.. 個蓋吸唔到w0rr.. ]佢話 [等裝完先吸na... ]->我听到已經好不爽..
明明個蓋既size已經唔岩吸.. 你仲要咁勉強吸入去..~''' ..點吸都吸唔到gr na... 人地隻腳已經有d蛋係到咁核突.. .. 真係不爽緊....
2+就2樣都搞到咁不爽...'' 2+d女人真係啊....
7.23..
冇咩好講// 我成日就係到趕功課... 忙到冇得再忙...''
7.24..
今日係交功課日.. s0.. 就好早起左身.. 點知.. 好似起得太早.. 搞掂哂之後係到ha時間... =w+'
到左10點戈時..手機响左... 係提示0聲....原來係我生日.. 手機冇提示我就真係唔記得左...'' =_,=''
10點半到鴨仔屋k.. 買左個雞排包食... 見到鴨仔...鴨仔就送左盒糖比我..' 哇哈哈哈哈,,,
之後又見到小段,, .. 交完功課之後佢送左包糖同1包野食... 泥多次.. 哇哈哈哈哈哈''
than... 反到屋k.. 好早.. 之後係到挽電腦... 到左11點幾.. 爸爸話出大6買餸.. ~' ' 差唔多搞掂戈時...
見到有人係我明口艾我個名.. -w-'' 仲連艾好多次.. 因為我戈2係間房到.. 仲諗住咩事咁嘈.. 原來係啊梅... 哈'
我之後開門問佢做咩.. 之後見到玲玲無啦啦拎住左個直徑約5CM既蛋糕仔彈左出泥....仲插左4支立祝 -口-'
平時都係我同玲玲去客人... 2+... 原來比人客係咁既感覺.. '' =_,+'' 啞口無言,,, than.. 係出面吹左立祝同許願..
玲玲話頭2個要講出泥gr..'' 哦~~~咁我就... 第1個係.. h1n1唔好大爆發..(我尼世人我諗最驚最驚真係h1n1// \ w / )
第2個係..大家身體健康..自己順利大學畢業.. 第3個就.. 擺係自己個心到好na// haha
than,... 就..哈哈哈哈哈哈'' 佢地買左盒朱古力比我.. 2舊類似..唔知點講na// 好軟..出面有椰c. 入面有豆沙.. 幾好食..
同埋1條比狗帶既健康圈,, 當然.. 我自己都有個.. 哈..
than.. 我入去個哥哥講.. 哥哥當然好羨慕na. 我話哥哥冇朋友.. 哈哈..之後就同爸爸出大6買餸..
唉~.. 第1日.. 就食哂2樣野. -w'' 盒朱古力比媽咪拆左泥食.. 另1包就比哥喳拆左泥食.. TAT''
不過今日真係幾開心.. 哈..收到既全部都食得... ^^..
仲有人sd msn講生日快樂.. 多謝叔叔,, 同湯美小朋友..
|