4月15日..' ok..'
電腦x2// 小測... 有9題.. 應該淨岩得1題.. -@-.. 唔係講笑.. 係真係好難... (對我泥講)
英文x2// 自修... 磧10分中仲有小小心機溫習.. than.. 太眼訓. s0又訓哂堂半.. -w-
化學.. miss鬧左陣人.. 又繼續上堂.. ok..
下奏.. 好快咁搞掂哂d野之後..~ 吹干件運動服佢... 下奏唔想雀冷衫.. ' s0特發吹干件運動服..' 搞左好內先出門口..'
反到學上左天台射波.. .
語文..' 有人泥听堂..' 抄筆記..
數學x2.. pip卷... 25分.. T^T; 死na.. 點算..~ 唉~~~~~~~~.. than 好用心咁听左1堂書;;
放學.. 上天台等賽波.. 點知初3打左58s就停賽. 因為已經開始落雨...
than.. 就去理工na,,; 好內都冇去過理工na,,. 等於好內都冇搭過bus,,;; 今日搭車好想嘔...t^t'
今日練到都ok.. 好好挽. 練反射波手細..' than行路反屋k..
完na.. 今日e日記好簡.. 因為冇咩時間比我打.. -w-'
|