--今日係4月1號na..'' 係禺人節w0r'' 我本身唔知gr.. 不過我係咁比人厄左.. 之後人地係咁同我講[禺人節快樂]我先知.. -w-''
--尋晚已經比人厄左..... 今日反到學又係咁比人厄... 0w0' 唉..~ 可憐的白痴...
--電腦x2: ok na.. 最尾戈10分中太眼訓na... 托住個頭訓左陣.. ' 0w0'
--英文x2: 不ok 成班比miss鬧左陣.. 不過冇訓過.. kaka"
--化學: 唉~.. 又係咁..,,, 又悶.. 又唔明.. 下星k1仲要小測tim.. T^T:
--下奏: 買左D野食反屋K.. 諗住屋K冇野食.. 點知媽咪煮左.. -w-'' 反到屋k我即刻換運動服.. 汁野..' than.. 幫爸b打單'' (-3-'' 打左好內.. 冇時間食飯... )
--反到學.: 袋住2個女子波.. T^T" 哭了.. 好鬼死重啊.. . 去到課室.. 上天台射左陣波.. 唔記得左要抄數學.. 即刻跑反落去.. -.-""
--抄到手抽根na.. 因為再唔快d miss就入泥gr na.. 好快好快咁我就抄完na.. 哈x2'
--語文: 又是悶了
--數學x2.: 唉~ 日日都見到數學miss.. 見到佢仲多過見到班主任... 0^0'' 又唔識.. 愈听愈煩.. 不過我1定會再問反人點做..'' 0w0''
--今日唔洗督課.. 我下奏上堂戈時1直諗緊陣間賽班際ge事... -w-'' 不過我都有听書gr... '
--落左堂.. 我即刻跑去廁所換運動服... 再同玲玲落去買水.... 上到去睇人地賽波.. 自己再去熱身... '
--開始了.. 唔想佢地受傷.. s0我冇咩mrak佢地..(因為個個都係fd,, 0w0'') 不過我都有認真gr.. 030''
--結果.. 2比16'' 高1a獲勝 (ja係我地..kaka")
--打完之後睇人打波.. 完左之後同lam同i'm去開場.. '' 冇咩feel打波.. -.-" 打左陣走了....
--同lam去野食.. 再去dais0 (ja係關習戈間野)...買左d荼包.. -3-''
--than 各自反屋k na.... '' 1到屋k.. 挽電腦.. 再買m記食.. .
--完na.. 我係時侯要沖梁na..''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]
[我要點做...?! 等.待?! 還是行動..?!
成績..?!還是愛情..?!'' 煩了.. 真的煩了..'' 沒有結果的疑問..]]]?、 Yes'
|