-
 ♥]    讓快樂變成照片....″
=       幸福剩下懷念.....'''、
lovehao
暱稱: .` hao...雅...tenG
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..到底我有幾內冇打bl...
=w=' 厄...
唉.. 懶na懶na..''...
..9.7..
-w-' 補日記.~'
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 403
今日人氣: 0
累積人氣: 4283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
T!me''
Mus!c''


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 4 月 1 日  星期三   和暖


4月1號也'' 愉快 分類: 未分類

--今日係4月1號na..''  係禺人節w0r''  我本身唔知gr..  不過我係咁比人厄左..  之後人地係咁同我講[禺人節快樂]我先知.. -w-'' 

--尋晚已經比人厄左.....  今日反到學又係咁比人厄...  0w0'  唉..~  可憐的白痴...

--電腦x2:  ok na..  最尾戈10分中太眼訓na...  托住個頭訓左陣.. ' 0w0'

--英文x2:  不ok  成班比miss鬧左陣..  不過冇訓過..  kaka"

--化學:   唉~.. 又係咁..,,,  又悶..  又唔明..  下星k1仲要小測tim..  T^T:

--下奏:  買左D野食反屋K..  諗住屋K冇野食.. 點知媽咪煮左..  -w-''  反到屋k我即刻換運動服.. 汁野..'  than..  幫爸b打單''  (-3-'' 打左好內..  冇時間食飯... )

--反到學.:  袋住2個女子波..  T^T"  哭了..  好鬼死重啊..  .   去到課室..  上天台射左陣波..  唔記得左要抄數學..  即刻跑反落去.. -.-""

--抄到手抽根na..  因為再唔快d miss就入泥gr na..  好快好快咁我就抄完na..  哈x2' 

--語文:  又是悶了

--數學x2.:  唉~  日日都見到數學miss..  見到佢仲多過見到班主任... 0^0''  又唔識..  愈听愈煩..  不過我1定會再問反人點做..'' 0w0''

--今日唔洗督課..  我下奏上堂戈時1直諗緊陣間賽班際ge事... -w-''  不過我都有听書gr...   '

--落左堂..  我即刻跑去廁所換運動服...  再同玲玲落去買水....  上到去睇人地賽波..    自己再去熱身...  '

--開始了..  唔想佢地受傷..  s0我冇咩mrak佢地..(因為個個都係fd,,  0w0'')  不過我都有認真gr..   030'' 

--結果..  2比16''  高1a獲勝  (ja係我地..kaka")

--打完之後睇人打波..    完左之後同lam同i'm去開場..  ''  冇咩feel打波.. -.-"  打左陣走了.... 

--同lam去野食..  再去dais0 (ja係關習戈間野)...買左d荼包..  -3-'' 

--than  各自反屋k na....  ''  1到屋k..  挽電腦..  再買m記食.. . 

--完na..  我係時侯要沖梁na..''     

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]

[我要點做...?!  等.待?!   還是行動..?! 

成績..?!還是愛情..?!''  煩了.. 真的煩了..''         沒有結果的疑問..]]]?、 Yes'

發表時間:2009-04-01 10:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]