今日又係要番學....番到去又係講座,放學個陣勁火!!!我同D FD上巴士上層,咁就發覺冇位,想洛番去跟住有兩條XXX既人上左黎,有一個就左住條路,整到我行唔到落去,一個就係咁打我,咁我都忍佢LA,係咁講唔該借借,但係都唔走開,咁我又忍佢搵位座,另一個重打喎,個陣我冇忍到,一腳踢左落去,個陣我既感覺超好,我本身想踢埋另一個,不過冇,呢兩條社會既敗纇,令到我打佢破壞校風,影衰我個人格,超黑我憎,我而家諗住只要佢地又X我,我一定唔會忍咁耐!!!!
以上我所講的人,,,同我小心d!!!