| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
| | 2007-03-31 | 哈哈!!我又可以光明正大咁打機LA
但係又唔知玩咩好
佢地玩緊勁舞....
有D想玩
今日本身要去打學界(籃球)
但係冇咩心情所以唔去
我已經諗左藉口LA
考完鬆哂!!
但係考得MAMA.....
| | 刊登時間︰2007-03-31 10:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
算囉...咁你好[令仔]囉‵!
得未..!-\/-'!........嘔!*v*
|
網主回覆
冇發姣
你唔應該咁講野
好傷我d自專心
Posted at 2007-04-04 12:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C|-|I|\|g- 於 2007-04-02 12:52 AM 發表:
|
網主回覆
.......
轉左首歌
okma?
Posted at 2007-04-02 09:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C|-|I|\|g- 於 2007-04-01 12:33 AM 發表:
|
網主回覆
衰靚仔....
Posted at 2007-04-01 11:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
打錯字呀妹妹
係鬥......... Posted at 2007-04-01 11:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|