|
|
2009 年 4 月 30 日 星期四 

| BBQ |
分類: 未分類 |
琴日BBQ
1:00-2:00P.M.上完圖書館堂,,
2:15P.M. 跑到返屋企換3
2:35P.M.先去到鴨沖河BBQ
去到哥到燒完野食,,,
就開始玩遊戲,,,
5:30解散
之後同CING,茵一齊影相,,
7:30返到屋K
|
| 發表時間:2009-04-30 09:26 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 11 日 星期六 

| 慈青營 ]\ |
分類: 未分類 |
8/4
慈青營 >
10點去到哥到',,,
跟着分房 ,, 我地哥組係 "B橦 302"
去左基地到玩左一陣'''
12點半去食飯,,
食完飯去玩 [運肥豬],,等好多遊戲
之後去玩用水管運水''
我幫手用手禁住D洞,,,
D組員係上面入水,,,
由頭濕到落尾 xDD'
不過冇3換'''''
跟住去向高空挑戰出發''
我同EMILY玩左[巨人梯] ,,, 好辛苦先上到第2層
玩到好攰 0rz.
去自己煮飯''
小桂子同EMILY做大厨,,
超好食AH'' THZ你地'
啜 xDD;
9/4
朝早起身''
發燒 ><"
小桂子叫左我家姐同TIFFANY黎
SEEING抱住我''
鳴...T.T
之後職員aR盈同阿花黎左,,
帶我落下,,
38.3度 ; -0-
跟住打電話比mama
諗住搭公司車,,
點知見到楊生,,,
佢話車我同TIFFANY返我屋K,,
睇左醫生,,食左藥,,
訓到4:00P.M. 起身沖涼
之後返大6 拜山'
`❤ 慈青營完了,, thank "aR盈" "aR汗" PC 啜 xDD |
| 發表時間:2009-04-11 03:45 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|
|