今日對晒卷,,,
講真,,,冇記錯既,,,
得中史同maths進步左d,,,
其他,,,都退晒步,,,,,
差,,,
不過算啦,,,,,
邊個叫我唔努力溫書,!!...
跟住,,今日過得好慘,,
6點幾個時,,
呀媽同家姐個d一齊出左去買野,,,
我超餓,,,跟住煮野食,,
唉..超失敗囉,,
炒蛋冇放油,,,
"痴"晒低,,,
冇得食,,
跟住整炸蟹柳個d,,,
唉,,,又燶燶地,,,
成個廚房差d比我炸左,,,
呢兩日都好失敗,,,,
><"