今日去旅行哦,,,
唔算太好玩,,,,,
超爐都用左幾耐下既時間,,,
呀KAI扮野話自己勁,,
超左好耐都唔得,,,
跟住朱仔黎,,,,時間少過呀KAI,,,
勁呀....!!!!
之後燒呀燒,,,
燒左好多野食,,
飽晒...冇野做,,,周圍影相,,,
影左好多細細,,,好CUTE呀,,,
之後係到玩,,,,冇乜野做,,,,
玩班會既GAME,,,唔多LIKE,,
但係睇就幾好既,,,
坐車時好"支力",,,,
返到黎後,,,搵左衰妹,,,,好搞笑,,,
就咁就一日LU,,,,
重有呀,,,YOYO,,,朱古力好味哦,,,
我放假之後補返比你,,,^^~
|