(上)
幻想ING.~~~~~
人物: 像”李日朗”稱爲àM
我 稱爲àC
背景: 因受XX人的指示…身心疲憊不堪的我放佐學後…都要挺住面皮去做”大事”!!!!
我邊行邊想…M會吾會系下邊叻??…一邊想..一邊行..終於到佐屋企啦!!!
結果就系…M訓系單車上…望住我…好彩我個FD就我同她去市場…甘我經過他度時…他就望住我…後尾我番黎…我以爲他會走佐…點知..他有一剛才的POSE又望住我….好彩我睇住本雜誌…後尾我都系幫人幫到底…一於S就S啦…上前去問……
對話
C: 個女仔走佐未呀??
M :一早走佐咯
C: 你個男仔像吾像你呀(我拿我睇個本雜誌中個MODEL俾他睇…講真..有D像他)
M: 甘你覺得他靚吾靚呀…(他拿過本雜誌)
C: 靚呀…不過你就……(M笑佐一下)
C: 系啦幫我問幾個人個電話呀……..(個D我懶得寫…你都知啦)
M: 哦….
M: 他幾時番呀?
C: 我都吾知
------------------------------
(下)
----過佐一陣----
M: 他幾時番呀?
C: 無聲出
M:他叫咩名呀?
C;.......我..吾...知
M: 她幾時番?
C:耶誕節呀!!!!你系眯LIKE她呀!!!(我被M煩S了)
M: 甘..你叫咩名呀?
C: ....你D人甘怪嫁...成日問三問四...(而且我同他講野..M要我從複三次他先明)
M:今晚OUT咯(跟住落黎D野..你都知..我懶得寫)
---------
-----------XX人...你番黎要好好報答我呀!!!!>W<
我去香港...你要同我去吃壽司呀!!!!!
______________睇黎做人老表真不易!!!!
|