| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 2 月 7 日 星期二  |
『哭』是錯...  |
分類: 未分類 |
|
|
| 丟架 |
| 作曲:伍樂城 主唱:Twins 填詞:林夕/伍樂城 |
C: 咖啡杯都企不穩 我忍
自稱不想我傷心 你要小心
臨別亦要那麼狠 語帶興奮
甚麼他真比我襯 覺得不應該再等
G: 傻女 為何要苦笑 明明我可以大叫
架已丟 或者就快不能了
G+C:我的信心崩潰了
#C/G:終於(好彩)我哭了 不必坐通宵
或者 當初你只貪我喜歡笑
你我早已失去這需要
G/C:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 應該親口請你快走了 好走了
讓我知道 我們完了 #
G: 小心摸親你的手 你已知
大家相識那麼久 我那知醜
寧願撥去你的手 怕你一碰
十打紙巾不會夠 淚一傾出不會收
C: 誰管 明晨眼腫了 會怪我的氣量窄
福氣少 大癲大肺玩完了
G+C:甚至化妝都不要
Repeat (#)
G: let it flow let it flow
I can't control so let it flow
C+G: let it flow let it flow
I lost my soul so I'll let it flow
C+G:好彩我哭了 不必坐通宵
或者 C:當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
G+C:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 G:應該親口請你快走了 好走了
G+C:讓我知道 我們完了 沒了 |
尼2日同我地班d人玩得幾開心...笑到我喊晒口~∼*不過諗返佢好似對我淡左…就即刻好煩><"唔知點解今日凸別唔開心-0-"放左學就去天天搵佢…已經好嬲嫁喇,,,之後坐車果時比人拍個頭問拎icq...之後開心愈黎愈嬲又愈黎愈唔知自己想點~~去到但係唔係好想打比佢!!*咁未打比肥e‥我話係門口等佢地!!!*但係等左好耐~咁未話走囉]]*當我行返屋企果時好想搵個人傾下計...*咁就打比yy〞1邊同佢傾一邊喊...*第一次係條街到喊...*之後佢打比我…我係條馬路前等!!*等左好耐我就sd左個sms比佢‥話算喇~唔洗黎喇!!佢已經到後面了”一齊返安蔭佢行我同肥e好前,,,肥e問我有冇野我話冇,,,因為我唔想佢講返比佢知...*但係扮唔到笑了,,,講講下冇野就咁喊左><"((好失敗))...之後上到去又見到個個唔知咩詩!!*佢係咁講佢d野...我又喊><"唉*=[ 之後愈諗愈辛苦,,,(問好多人應唔應該散...好多人都話唔好!!但係真係好辛苦嫁)咁我就話走~係走之前係佢耳邊講:::如果係淡左就分開下喇!!*我就走...反而唔想喊‥但係冇耐佢追黎...攬住我~唔知點解我果時又係咁喊...<第一次當住一條仔面前喊...後悔*> 講真今次散唔成‥一定會有下次… |
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 45 | »
|