|
| 名字 | ●`'+小蚊**__▃* | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 生日 | 6/7
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 興趣 | 打排球
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 星咒 | 蟹蟹咒
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| MSN | YUKI_520ON | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 最愛 | KIUu'『←最i滴人˙』 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 小蚊日記仔""
小蚊卩連結:
'蚊 豬**[♥] KIUu * 翹' 好耐都冇寫日記1u... 今日,,冇咩特別事發生甘"" E幾日覺得對佢ga感覺淡左好多.. 不知不覺甘,,我又中2左第二個嚕... 我E+又做返以前花心ga文靜~~ 唉....我都吾想ga...我E 十真係非常後悔.. 後悔當初做乜要鬧佢..同佢反面..我真係殘>< 雖然我吾想成日見到佢,,,,但我...吾知点講Tim 算1a...就算我甘講...佢都5會中2返我>< | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||