|
| 名字 | ●`'+小蚊**__▃* | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 生日 | 6/7
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 興趣 | 打排球
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 星咒 | 蟹蟹咒
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| MSN | YUKI_520ON | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 最愛 | KIUu'『←最i滴人˙』 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 小蚊日記仔""
小蚊卩連結:
'蚊 豬**[♥] KIUu * 翹'
今日好悶丫 家政堂整壽司 umm........ 好好好味嫁 梗係.係我整嫁ma" ......................................................... 唉~今日..... 我ㄡ見到佢1a 我真係好吾想見到佢丫 嗚嗚~!!!! 自從上次嗰件事 我地就一刀兩段lu.. 我真係吾想嫁 因為我真係好中意佢嫁 但我覺得佢係度"握"緊我lo.. 其實我都吾係好明點解我嬲佢 上一次...我冇拉拉打開左個祈願板 ㄡ冇拉拉見到有一個14歲ga中國籍男子 係我板板度許願~個願ga內容係""不想被愛"".. 我睇左之後...吾知點解....好鬼嬲... 直程嬲到想殺人...可能我知道嗰嗰人係洋許嫁la 唉.... 我一生人之中....從未試過甘嬲...呢D痛苦係""你"" 比我嫁....我吾敢問你係5係你許ga...因為我知你一定話吾係.. 但我ga直覺話比我知...係你lo....唉....我真係好失望~~ 希望我吾係你身邊...你會更加快樂.開心..... TO: 洋 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||