好耐冇打bg了.....仲有7日生日啦 各位認我既記住同我講生日快樂哇>< 2010年 我想快d到2011年1月27日哇><大一碎之如 就係我唔番學既日子啦 番學日日等放學 又多野煩 到左15碎仲唔自由!.! 入黎記得cm呀><