lovekyan

暱稱: .'|!.`×°衝勁妹]|`*
性別: 女
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

*!/ For ....
完了吧!!!!!
ka敏屋企*|\||
×"'上水
*`passwork★


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 3 月 30 日  星期四 晴天
`' 癲*,-|

今日返學都係咁
唔係訓就煲煙...
差唔多lunch完個陣
monkey過黎同我講左d野
唔開心的...*!|!
可唔可以留低呢??!
走真係咩都解決到咩!!
跟住都係咁...
係到玩條8婆...
放學就返左屋企
6點幾上左芝士到
8點幾係下面坐左陣
就同bb過去搵ka詠個d
去到講講下野好似
傻左咁係到笑..
跟住就係咁追黎追去
玩到11點幾就返屋企

p.s
sorry呀!!!可能玩得太癲喇!!
唔好意思呀!!嗯嗯!!

發表時間︰2006-03-31 04:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 29 日  星期三 晴天
*sleep**!|

今日返學都係咁
無聊的*|!|
訓左2堂
小息落左2樓
同bb,阿希煲煙
煲完係出面玩左陣就
上堂...跟住又去左煲..
lunch諗住玩條8婆
點知唔見左佢....
點知換左目標
哈哈*!!
中仔個d幫我地拎佢條仔電話
玩完就上去又訓過....
放左學搵左阿清1陣就返屋企
6點幾訓訓到9點幾
尋日同bb1齊冇訓
同ka詠傾左3點幾
就收左線
4點幾老母起身叫左去訓
係到打機打到5-6點訓左陣就返學...

發表時間︰2006-03-30 09:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 28 日  星期二 晴天
*﹍想點呀!!|

講俾你聽你又要話我
你想點呀!!!
玩我呀!!!
嬲你總要話我
傻嫁!!!
真係好想知你想點....
快d話我知喇!!!!

發表時間︰2006-03-28 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 27 日  星期一 晴天
1般]]°

放左學好早就返左屋企..
7點幾落左去搵豆豆..
陪佢去津津食野..
ka詠 send sms
話過左黎係火車站
咁我就過左去
見到子康,阿明x2個d
係阿波羅坐左陣
阿明幫我買煙
點知俾佢買到
開心的....*!!
過左陣bb,阿清都黎左
豆豆都黎埋
sorry!!!得你1個係津津
坐左陣練奶都黎埋
去左安和坐坐左好耐
阿明佢地走
我地坐多陣就返左屋企
12點幾同ka詠傾電話
傾到2點幾訓左

發表時間︰2006-03-28 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 26 日  星期日 晴天
新的嘗試.'.!/]

12點幾起左身
整好野就出門口
上左bb屋企1陣
就去左富園搵阿清
喂住就搭車去大中
整頭髮..
整到6點幾返左太和..
佢地係美心出獅..
諗住睇點知冇
係樓梯坐左陣
卓杰打黎就係美心等佢
叫左佢帶我上去睇..
上到去見到嘉詠..
入左去1陣就走
返左樓梯1陣卓杰就走..
我地就返左麗wo..
坐左陣家俊打黎話放狗..
放左陣就去左m記..
9點幾就返屋企..
p.s電左個頭好大個呀....

發表時間︰2006-03-26 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]