今日返學都係咁 唔係訓就煲煙... 差唔多lunch完個陣 monkey過黎同我講左d野 唔開心的...*!|! 可唔可以留低呢??! 走真係咩都解決到咩!! 跟住都係咁... 係到玩條8婆... 放學就返左屋企 6點幾上左芝士到 8點幾係下面坐左陣 就同bb過去搵ka詠個d 去到講講下野好似 傻左咁係到笑.. 跟住就係咁追黎追去 玩到11點幾就返屋企 p.s sorry呀!!!可能玩得太癲喇!! 唔好意思呀!!嗯嗯!!
今日返學都係咁 無聊的*|!| 訓左2堂 小息落左2樓 同bb,阿希煲煙 煲完係出面玩左陣就 上堂...跟住又去左煲.. lunch諗住玩條8婆 點知唔見左佢.... 點知換左目標 哈哈*!! 中仔個d幫我地拎佢條仔電話 玩完就上去又訓過.... 放左學搵左阿清1陣就返屋企 6點幾訓訓到9點幾 尋日同bb1齊冇訓 同ka詠傾左3點幾 就收左線 4點幾老母起身叫左去訓 係到打機打到5-6點訓左陣就返學...
講俾你聽你又要話我 你想點呀!!! 玩我呀!!! 嬲你總要話我 傻嫁!!! 真係好想知你想點.... 快d話我知喇!!!!
放左學好早就返左屋企.. 7點幾落左去搵豆豆.. 陪佢去津津食野.. ka詠 send sms 話過左黎係火車站 咁我就過左去 見到子康,阿明x2個d 係阿波羅坐左陣 阿明幫我買煙 點知俾佢買到 開心的....*!! 過左陣bb,阿清都黎左 豆豆都黎埋 sorry!!!得你1個係津津 坐左陣練奶都黎埋 去左安和坐坐左好耐 阿明佢地走 我地坐多陣就返左屋企 12點幾同ka詠傾電話 傾到2點幾訓左
12點幾起左身 整好野就出門口 上左bb屋企1陣 就去左富園搵阿清 喂住就搭車去大中 整頭髮.. 整到6點幾返左太和.. 佢地係美心出獅.. 諗住睇點知冇 係樓梯坐左陣 卓杰打黎就係美心等佢 叫左佢帶我上去睇.. 上到去見到嘉詠.. 入左去1陣就走 返左樓梯1陣卓杰就走.. 我地就返左麗wo.. 坐左陣家俊打黎話放狗.. 放左陣就去左m記.. 9點幾就返屋企.. p.s電左個頭好大個呀....