lovekyky
暱稱: KYKY
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
開心*****i' m lovin...
唉..
累死左*
唔捨得..*
YESTERDAY*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


                                              眼痛..!

隻眼勁痛..又痕喎,,

好彩冇腫咋*

嘩..陳榮耀幾個FD黎左..

嘈到呀媽都唔認得*3點半趕哂佢地落街玩*

之後森森黎左..佢想訓..我又整醒佢*

森森都幾識照顧D細佬仔,,

後尾,,陳榮耀D FD又黎..

心心話陳榮耀..你甘衰嫁..唔拎CHAIR比你D FD坐*

之後森森擔張CHAIR比佢D FD坐,,

hahahahahhahaha*心心又多事,,

耀耀D FD唔叫佢,,之後可能嚇到人地,,

人地叫左哥哥..我先唔理依D呀..

真搞笑..(*

佢走左..我就煮飯,,

唔知邊D人話我今日傻傻地呢?心森..可?hahaha*

又唔知做咩佢甘好,,話食完打比我*

你唔係唔鍾意傾電話GA咩?呵呵

比心森嚇左一跳..2為聽日要返,,

後尾打比婷婷問洗唔洗返,,點知唔洗*正*

明天同THINLING&心森返工*



                                                  刊登時間︰2006-07-03 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


                                              =v=

30/6*好早起身,,

跟住子樂問我打唔打機*


因為我要去照X光*

呀媽陪我去,,去到柴灣LO*遠死*

森森想去..但我話太遠..唔比佢跟黎*

嘩..坐車哂左我幾粒鍾時間,,

照都唔洗5分鍾..=v=無奈.

隻豬麟又打黎問我出唔出,,出條毛牙*pig*ahahahha

之後同呀媽行到9點就返上環家*

累死我..跟住JACKY BB黎狙..好得意丫佢*love**


1/7*一早個BB就過黎搞我個頭..

搞,到我訓唔到..bb想去淺水灣..

所以我同呀媽..BB去*勁靚..不過太多人*

見到OCEAN PARK*果陣見到係勁想玩*

下午..返家..

森森想我快D返天水圍*

仲有..唔知佢發咩癲話想搵我..hahahahah

2/7*成日無到傻,,冇落過街..

訓覺訓到傻,,

食埋飯就搭車返天水圍*

之後搵森森*hea到11點幾..

佢送到我返家..THXXXXXXXXXXXXXXX*

返到家即沖涼*傾電話,,SMS*

                                                  刊登時間︰2006-07-03 10:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


                                              琴日*補打,,

琴日12點半就放啦,,

陪婷婷去買底3褲*thinling都有去,,

婷婷走左之後*

之後上左THINLING家..又比佢整到笑死*

HEA左一陣,,返家..

森森黎左我家..

我煮熱左D雞翼*我已經見到出煙..

2為熱左..點知未熱..

跟住同佢一齊睇獨家試愛..

之後佢返家..

晚上..原本諗住打波..

又唔知她去左邊..

所以森森落黎左陪我,,

係天YIU到坐左一陣,,

見到牙糖果班,,佢認得我,,但我冇叫佢地*

11點返左家,,累到死..

即沖涼*訓左係梳化SMS左一陣,,

傾埋電話,,其實你有時做D野係會感動到我*

就上床訓覺了**

到今日,,

婷婷佢去去CAMP LA*

我會掛住你地GA LA*HAHAHAHAHA

玩得開心D啦,,

一陣照X光..

                                                  刊登時間︰2006-06-30 10:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


                                              =v=*CUTE* 疑惑

琴日森森咬我隻ear*痕到傻*

今日起身好眼訓//係勁累LO

但係琴晚好早訓..

返學..做BCA*悶死(

lunch*同婷婷買飯返學校食..

飽到傻*

放學..返家..一路傾電話with森森*

返到家又傾..之後訓左陣

佢話心痛我辛苦*

去左人家的家吃飯!累得死死下*

聽日又要返,,煩死*

一日傾電話傾左幾大十次(hahahaha

你要扮女仔比我睇..一定得意死*

 

                                                  刊登時間︰2006-06-28 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


                                              覆診*

琴日去左覆診呀,,話我嚴重,,

星期5又要照X光..即係無得去班CAMP*

打比森森CRY*因為無得去班CAMP*

之後佢勁好人*話你唔去,,我都唔去啦*

呵,,果3日有你陪我*hahahahah

SD埋D信息黎又口花**好得意丫森森*

好野,,星期6有得玩BB*

講返今日,,返學做BCA*

有個小息成半粒鍾,,正爆*

講返D英文..12點幾就放啦,,

同婷婷去北江LUNCH*買唔到自己想買果樣野*

又無果隻色*煩煩煩煩到傻*

去左THINLING家..飲左酒*ahahah

勁搞笑*之後3點就返家..

因為森森黎我家,,而家佢都係我家,,

不過佢訓左..我自己玩電腦,,

                                                  刊登時間︰2006-06-27 05:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]