又係返學...死la∼
今日朝頭早∼一早起身就要返學..真係慘!
返到去..就要用我好小會用既腦唸稿喇...(自己笑自己wor)
唸左好耐..都只係唸到劉德華既<童夢>//
咁我就好聰明咁向依方面唸la..(哈哈哈哈)∼
皇天不負有心人!我唸到喇----係樹(係咪勁先)
我好快咁就畫哂!之後miss yip就叫我返去挑!(開心)
因為我同呀雞星期六係好好好好忙既(大忙人∼哈哈)
所以我地用箭步返到屋企換衫....
一踏入屋企既第一步∼手提電話響起!!!!
係周妙∼佢逼我出去!我為左唔想遲到!又唔想佢鬧我!
只係好叻咁唸到一個兩全其美既方法(勁)
叫埋呀雞同我一齊去!(係另有目的既∼哈哈!)
到左太子∼好快就落堂喇!
呀媽叫我快d返去!!咁我係孝順女黎架ma∼(錯哂呀!)
咁我咪返去law∼返到去...佢...佢.....
竟然buy左件衫比我wor(愛死你呀>3<)
好好好好開心!今日有哈利波特see! |