□口﹍PiZzA~*既日記子…°-`||]°


2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


有無人會真係黑到我咁ga?? 不安

有無人會真係黑到我咁ga??

琴日睇左小小賭場x,,

聽到bobby講左[黑到我咁,點到我唔服呀~]

之後我就開始黑仔..

之後我呀媽無lala話要睇下我d test,,

ok,,無野嗯,,

但我就find唔到,,

about30mins之後我問呀ML,,

原來d testteachetr

今朝起身開始頭痛+喉嚨痛

但都照返學~

食緊野,先記得有中文,PTH,scjdict,,

..lunch,我無umbrella,,so stay in school,,

好好好多多多人呀~等左4個字..buy d food又難食

放學,,umbrella,霖霖借左把umbrella一去無回頭

見到娘子kin,,佢又肯借俾我同霖霖,,

3個人用一把umbrella,,有用等如無用,,

d 頭髮濕到可能jar d 水出來..

去左火車站,,無錢,又唔知坐咩車,,

最後問林文晉借umbrella,,

>_<

 

 




2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


school..

1music: 無咁悶,睇李生彈琴

2PTH:: 曾章唱童子獲虎,,佢唔做音樂家,音樂界真係又小左一個人才>>

3,4SCJ: 開始明白賤神做組長既無奈+辛苦~

5.6MATHS: 同我坐果個佢真係可以唔講野GA!!

7堂中文:: 曾章又靈感到,,CONTINU唱歌

8ENG:曾章竟然寫MONA LISA上張WS,,無奈

9ER: 鍾明光好SEXY!!!

 




2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


2006-11-02

11日無打日記喇…

 

家因我個電腦short左呀.++(嗚嗚嗚~)

 

不過依家又無時

實在太開心喇

不過都唔知係唔係玩野>>

之前要test sciencehistory,就壞左,>

到依家又無事””yeach!!

今日有環保社呀@@

ok~

開頭好唔想做野,,

之後有得分楊桃呀~++

之後又俾d Ms lau

又俾d bobo, Christine,,

實在太好玩喇!!

 

d就係環保社特產喇!

*****************************************************

 

 




2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


2006-10-22

今日呢個星期6本來可以好美好ga…

但係

我竟然要返大陸…T.T

好悶呀!!!

至到夜晚9點幾先開始有D野玩下

 

MIKO+3E++表表哥去左玩打桌球,,

 

唔錯唔錯,,幾好玩..

 

但我1個鐘先有1球係我入既..

 

原來都幾難玩ga~~

 

之後去左同miko玩琪,,

 

連殺3,,

 

之後11點幾pm去左飲coffee,,

 

then番去//

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 




2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


黑色星期5

黑色星期5,,

真係幾黑下,,返屋企食lunch,,竟然無煮我飯..

上中文堂~

miss鍾又叫人背詩~ 唔想背呀!!!lala叫我,,睇都未睇呀當然唔six ga la!!!又叫我企到我six背既時候,,我又唔小心將3段詩既3個作者搞亂,,又叫我繼續企!!到我真係背到,,又叫我背多次又真係背左既時候,又話我背小2個字,又問我作者係邊個味王維!!講左n咁多次喇!!又叫我再背!!我背左同頭先佢話我背小2個字既野又無事wo~到我坐得既時候問番hellokitty,,hellokitty同壞人都聽到我2次都無背小到,,好明顯一係佢玩野一係佢隻有問題la!!!上次中文dict唔記得bring dict book,,要扣我20,,好彩我無錯到…80^^2日原來呀miss lau幫我地同佢講,,so唔洗扣,but要我地抄dict範圍3…!@#$%^&到今日我唔記得bring,,又要我企…@#$%^&*((*&^#%^$^%&^%

 

 

 


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »