今朝我一起身,就落鬼死咁大雨...(激鬼死人)..今日本身要去chior先,跟着同湯sir入大澳...我半醒果陣阿岑柏森打黎叫我打給d女仔叫她地帶傘..(鬼死咁麻煩)...累到我差d唔夠時間返chior..我諗住出門口果陣amy話周裕珊唔去chior喎..(我都唔想去)..咁我見有人陪,就即刻打給沈嘉穎叫佢幫我請假...咁我就係葵芳等埋amy啦..點知amy又要等梁美怡個d(即刻o哂咀)..等埋佢地去到差d遲到..入到大澳..去坐觀光船啦..(好好玩呀!!)..好彩無同湯sir入黎姐...(如果係咪無得玩)miss mak都話同佢入黎好d呀!!BBQ有好多野食..不過我都係食左少少咋~~慘!!d牛柳好好食呀!!雞翼燒到塊皮就變炭....行到去車站,遲左2分鐘...架車開左..等成半粒鐘(無奈)...陳綺琳同沈嘉穎給岑柏森佢地玩...上錯車去左中環....
|