琴日一起身,我收到一條message!!!Message話:"我要撤退喇,吾好掛住我!"
當我收到呢條message嘅時候,我祗係笑下,笑佢竟然叫我:"吾好掛住佢"!但過左一診治後,我開始有少少嘅吾開心,我吾開心佢翻大陸,而且覺得由依家開始就少左個人同我send messages,陪我傾計!突然之間好吾習慣.
今朝一早起身,睇下部手機,發覺今日D messages少左,總覺得怪怪地,後來睇清楚之後,先至醒起=佢返左大陸啊......平時日日都會有個人晨甘早就send messages黎問我:"你今日有咩搞作啊,你今日幾點至出街ㄚ......"佢好關心我!但係...今朝我無收到呢D messages,珍惜好吾習慣!!!
琴晚,我諗左成晚.我響度諗點解我會晤開心,點解我會有D吾捨得?!!!諗下諗下,我覺得自己好似中左招!!!可惜...一切都太遲了,之前佢追我果陣,我又吾受!!!好喇,依家人地都吾知仲鍾吾鍾意你啊......
點算啊....救命!!!!
分類: 我的日誌 |