只 因 愛 你   才 變 得 小 器 !〞〞▼________________

◣°.亦 無 謂 逼 我 *° ` 要 我 當 仇 人 待 你 +* ˙°


係大陸玩左4日 分類: 未分類

係大陸第1日:

坐火車番到去 一入到去就有錢收 正!

點知開左佢得10蚊 凸

跟住去左食飯 食完就去左打機 跟住又食飯 走左去唱k 唱完去左買野食 一日食咁多野 唔肥都難啦  沖涼 玩左陣 Zzz訓教 

係大陸第2日

點4起身 wc跟住走左去食野 行街 跟住走左去玩激''留'' 正 超涼 好似落狗屎咁淋到頭到 超凍

跟住走左去食飯 超嘈 個bb食到我條褲到超多飯囉 凸 仲要有2個bb唉

番屋企 跟住沖涼 訓

係大陸第3日

稜神2點幾起身話去行山 超眼訓 坐車坐左4個中 去到岩岩好6點 睇埋日出 超令 坐車坐到PATPAT痛

跟住行行仆低左 食屎大 比個BB推左落地 唉

坐車上到中間 跟住走去坐D唔知乜車 多到人死 比人踩到幾下 

行....行上到上面 坐左陣 行...行 跟住唔知係到做乜 唔記得左xD

過左陣 走左去咩千山洞到 坐船 入去個洞到 D水超凍 支水放左係水到一陣都凍哂

出番尼去左玩D波 玩到隻手痛到死 番屋企 食飯 沖涼 睇電視 訓...xD

係大陸第4日

8點起身 比個BB嘈醒左 喊到超大聲 佢係到講野 我都唔知佢UP乜Q

點知佢發燒 去左睇E生 咁我地走左去食野 食完跟住佢3到屋企 食藥 訓左陣 出去食飯 食完唱K 冇唱到 係戈到訓教

番屋企 沖涼  7點幾去左坐車去火車站 跟住去左KFC到食野 D野超貴 跟住等到11點 坐火車 訓教 自己訓 正 起身 8點幾 去左WC  落車 又坐車番到尼

 

 

   係大陸既4日真係超HaPpY

 

 

♥_出爐時間:2009-08-06 04:05 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lovelvci324
暱稱: [鳩小詩=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 730