采之日記
大家俾下意見呀,做個朋友!
                                 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
          
lovely3428
暱稱: 采采
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hi,我又打blog la
行到死死下
不一樣的生命
調位風波
唉.......
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 715
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


唉....... 滿足 分類: 未分類

唉!最近真係悶到嘔,

又冇特別嘢發生喎,

攪到我上qooza都冇嘢寫,

上其他個d又冇嘢睇喎,

部機又廢喎,

想down嘢玩,

就算down到load得又慢,

唉~~~

發表時間:2007-11-05 09:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


無印之遊take2 滿足 分類: 未分類

哈哈!我今日又去咗無印la

當然,又破財la

今次用咗半個月的零用錢,

但我今日勁開心呀!

我都唔知點解咁開心,

總之好開心la

唔好咁長氣啦,

唔講啦,bye bye la

發表時間:2007-11-04 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


唔知寫咩好 無奈 分類: 未分類

我今日上網睇咗d笑話,

睇到我o曬嘴,

小白兔蹦蹦跳跳到面包房,問:“老板,你們有沒有一百個小面包啊?

老板:“啊,真抱歉,沒有那麼多”
“這樣啊。。。”小白兔垂頭喪氣地走了。
第二天,小白兔蹦蹦跳跳到面包房,“老板,有沒有一百個小面包啊?”
老板:“對不起,還是沒有啊”
“這樣啊。。。”小白兔又垂頭喪氣地走了。
第三天,小白兔蹦蹦跳跳到面包房,“老板,有沒有一百個小面包啊?”
老板高興的說:“有了,有了,今天我們有一百個小面包了!!”
小白兔掏出錢:“太好了,我買兩個!”

係咪o曬呢

  

發表時間:2007-11-04 06:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


心驚驚 不安 分類: 未分類

今日我同yoyo放學,講咗好多嘢,

慢慢唔知點解講講下,

就講開鬼故喎,係真人真事,

我表姐好似平時咁番學,

係小息既時候,去小食部買嘢食la,

跟住佢d同學在要掉垃圾既時候,

發現垃圾筒入面有兩隻手指喎,

咁d人當然驚到搵老師la

但老師黎到之後隻手指又唔見咗,

老師以為d人係度玩,咪駡d人囉,

老師走咗之後,d人唔份氣又睇下個垃圾筒,

隻手指又出番黎,仲要旭下旭下,

嚇到d人係咁走la

但我表姐靜係識得笑,

你地覺得係笑話定係鬼故

發表時間:2007-11-02 08:43 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


無印之遊 開心 分類: 未分類

今日放學之後我同小魚

去旺角既無印良品去buy嘢,

真係大出血呀

但又唔算好貴喎,

我都用咗小半個月既零用錢,

不過我buy咗好多嘢,好開心呀(^.^)

嘻!冇嘢寫lu~

發表時間:2007-11-01 08:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]