| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
唉.......  |
分類: 未分類 |
唉!最近真係悶到嘔, 
又冇特別嘢發生喎,
攪到我上qooza都冇嘢寫,
上其他個d又冇嘢睇喎,
部機又廢喎,
想down嘢玩,
就算down到load得又慢,
唉~~~
|
| 發表時間:2007-11-05 09:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
無印之遊take2  |
分類: 未分類 |
哈哈!我今日又去咗無印la
當然,又破財la
今次用咗半個月的零用錢,
但我今日勁開心呀!
我都唔知點解咁開心,
總之好開心la
唔好咁長氣啦,
唔講啦,bye bye la |
| 發表時間:2007-11-04 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
唔知寫咩好  |
分類: 未分類 |
我今日上網睇咗d笑話,
睇到我o曬嘴,
小白兔蹦蹦跳跳到面包房,問:“老板,你們有沒有一百個小面包啊?
老板:“啊,真抱歉,沒有那麼多”
“這樣啊。。。”小白兔垂頭喪氣地走了。
第二天,小白兔蹦蹦跳跳到面包房,“老板,有沒有一百個小面包啊?”
老板:“對不起,還是沒有啊”
“這樣啊。。。”小白兔又垂頭喪氣地走了。
第三天,小白兔蹦蹦跳跳到面包房,“老板,有沒有一百個小面包啊?”
老板高興的說:“有了,有了,今天我們有一百個小面包了!!”
小白兔掏出錢:“太好了,我買兩個!”
係咪o曬呢
|
| 發表時間:2007-11-04 06:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
心驚驚  |
分類: 未分類 |
今日我同yoyo放學,講咗好多嘢,
慢慢唔知點解講講下,
就講開鬼故喎,係真人真事,
我表姐好似平時咁番學,
係小息既時候,去小食部買嘢食la,
跟住佢d同學在要掉垃圾既時候,
發現垃圾筒入面有兩隻手指喎,
咁d人當然驚到搵老師la
但老師黎到之後隻手指又唔見咗,
老師以為d人係度玩,咪駡d人囉,
老師走咗之後,d人唔份氣又睇下個垃圾筒,
隻手指又出番黎,仲要旭下旭下,
嚇到d人係咁走la
但我表姐靜係識得笑,
你地覺得係笑話定係鬼故 |
| 發表時間:2007-11-02 08:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
無印之遊  |
分類: 未分類 |
今日放學之後我同小魚
去旺角既無印良品去buy嘢,
真係大出血呀
但又唔算好貴喎,
我都用咗小半個月既零用錢,
不過我buy咗好多嘢,好開心呀(^.^)
嘻!冇嘢寫lu~ |
| 發表時間:2007-11-01 08:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|