Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

lazy***  愉快

呢排又開始懶了...

個日記都開始廢了-0-"

今日派埋世史...

仲諗住志在必得...

but...炒了. /\ .^

平均分拉到好低...

都冇進步到既T^T

但每科既分數都有明顯進步^^"

不再是從前的我了...

我要比從前更努力!!!

誰不知...地理冇帶書哇><,

盧盧又吾借比我-^-!!!

你好牙你:::=v='(講笑)

唉...第三次la-...-

8號去bbq...希望你地會玩得開開心

仲有個開心既easter la```

 

 

 

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-04-06 06:18 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`