Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

2/10* 

呢排我地班真係發生左好多事`

有時都吾識分邊個岩邊個錯!`

連SPORT DAY跑步4X1都未分清`

之後班會又有問題*我都吾知我仲想做D乜`

成盆散沙咁!1E去左邊?`吾係一年比一年好既咩?

唉`自生自滅na*團結d得吾得?!!`

屋企又係`乜真係咁多問題?有乜好嘈?

====================================

                         友誼第一

Sa:我對波鞋好”娘”咩??
點解佢地呀..係道細聲講,大聲笑,玩針對呀??
Gill:不過,好彩佢地咁對你咋∼
如果唔係?!你呀..都唔知咩叫做>真正朋友<  
Sa:的確好∼極
Sa:自我贏了錦標賽 友好都變臉喝采 冷淡散開
還以為會被讚賞天才 卻竟發現我 再不可愛
Gill:但你是拿第一個 說恭喜我奪了獎 友善拍掌
但卻難過在我的好同窗 忽然 都指點 我的衫 太誇張
Gill/Sa:◎*沒有管他們是非 敢與我嬉戲
叫我發現誰是我的真知己
Sa:在我給別人猜忌替我出氣
Twins:
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你
Gill:學會面對小心眼 小圈子背著我玩 我落了單
Sa:讓我們結伴探訪許留山 感情不必分你高班我低班
repeat◎
Sa:笑那些小圈子 吃甚麼也是錯 那管多數少數 是誰製造
Gill當周遭那樣嘈 人人怎講我都知道 我很好
Twins:記錄良好
repeat*
Twins:
神奇在我孤立無援先 看清楚你
來年若可再奪殊榮 在臺上多謝你

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-10-02 10:36 AM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`