Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

ROCK** 

新MSN::::[email protected]

呵呵=]快d ADD 我牙*\/*

今朝9:00起身...

又要返學...-X-

跟住同11入錯課室...

去左護膚美容班...-0-`

跟住織完又解番...

牙姨都頂我地吾順...-XX-

失敗"""

個牙姨織得又快...

睇吾到...=00=

12:00先放...

11話晏晝買"毛冷"

跟住又放飛機...-9-`

SHIT!!!!!=6=

宜家諗住去買CAMP d野...-v-

呵呵=]

開心開心*vvvvvvvvvvvvvv*

又吾洗對住佢地...

記得吾好掛住我牙...=p=

 

 

 

 

 

 

今日冇咩野打...=]]

語無倫次,,,,吾好意思-99-`

 

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-07-18 02:48 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`