唉,,*星期一岩岩放完假,,*又要補課..*仲系好吾LIKE GE數學TIM牙,,
諗住都冇乜野架,,*點知,,*
冇啦啦又殺出個評估..*話冇錯超過7題....*就可以番屋企改正,,*
超過GE就系度改..*冇超過果D就去我地班個課室..
我地就要留系度,,*牙校長走左出去,,*我地周圍問人答案...*
以為OK啦,,*
點知..*佢要個過程WO,,*當佢又出去GE時候.,.,*我又去問人地條式,,*
再慢慢計,,都好舒服架,,*D冷氣凍冰冰,,*涼死人LO,,*
咁我做完比校長,,,*就〝汁〞野走啦WO,,去到課室..*
坐低一陣,,*冇啦啦牙JOHNSON哥大叫,,話我地好嘈..仲叫到眼淚都出埋..*
我同FORLA姐就可憐啦..!!岩岩黎,,*就比人話WO,,><
之後GE數學堂仲慘,,*牙淑婷佢地,,*好咩咩LO,,*
冇啦啦琪琪又飛擦膠..出黎..校長忍左好耐GE一把火,,*
爆出黎啦..*牙淑婷佢地系度幫琪琪,,*點知校長又話埋佢地,,*
可惜,,淑婷仲笑得出,,*真系勁,,*
唉,,*我真系名副其實GE慘...
比人話2次..但系又冇做錯野..
真系好無辜喔..><!!
|