今日係學校旅行呀"
發生左好多野;;
有D仲係吾多開心TIM,,
張梓同東東就好有問題啦~
佢地燒下燒下野食 竟然嘈喎*...
我仲起佢地前面呀,,
我幾驚佢地打架呀"如果佢地打架既話
余詩就會捉住張梓..我就捉住東東啦~
好釆冇打到啫;;
如果吾係?!死得喇~
點知2E個陳俊達攞左余詩既燒烤叉
張梓又叫陳俊達俾返余詩喎*...
陳俊達吾中2又屌張梓``
刀吾知點好Lu~
幸好,,張枰冇打柒陳俊達啫;;
如果吾係,,死得
我地燒左好耐呀"
又行下;;不過 冇野好行
bububu~
去番燒烤場"燒野食
點知,,余詩攞d炭黎正我地喎*///
所以 我地又打架啦~
我地上左車之前,,我同紅紅訓左
去左我既屋企;;
講鬼故...好驚 =]
彤彤又起度搞搞震喎*...
好快就走啦~(最pk係彤彤呀,,吹人走)
PS;;(講出了 心情舒暢哂``)
|