今日,放左學之後
我同余詩果d落左中聖個邊玩...
本身 余詩佢係吾想去嫁””
因為,某某人lo;; =)不過*最後刀冇野~
佢地起度煲煙 我同余詩就搞個耳仔
嘩!!d Miss刀吾知係咪傻嫁?!
迫人除個耳渦落gE∼(使用暴力*)無奈到極點呀 -v-"
我用耳針係咁正係咁正
疼到你喊呀;; 死死死!!
吾知yy近排不停咁比人捉...吾係耳仔就係校服,
我諗1個缺點好快就黎嫁啦``
see下幾時啫~
ps;;串左好多老師,死期快到啦∼
2c班gE女班主任”你想屌柒我?!
死開d啦 你要管我??過多幾年先啦``
|