今日,,本小姐講左一個…
連小朋友都吾信gE大話。^^
先至可以早d放炸! !
如果吾係都吾知幾時先走得…
走左之後"
我吾係好想咁快返歸! !
而且,又好耐冇搵倩怡妹``
所以就 去尋找a倩怡妹玩下啦!!
咁岩倩怡妹,,大胸,,細孖,,少曼,,劉家星起荔景個社區會堂喎…
所以就吾洗自己一個人啦!!
之後,,我地就過左去長亨la~
我地起長亨gE某一忽都坐‥
我地仲起到玩得幾開心架!!
玩到冇耐細孖d朋狗友就黎左,
我同鐘倩為左吾想見個d人。
就吾多想見個d人就同佢地講 Bye Bye! !
我地兩條友去左鐘倩個屋企樓下坐﹒﹒
我個時就覺得我同鐘倩好似好耐都未試過,,
兩個人一齊坐講平時我地冇講gE野!!
吾知係我忙定冇搵佢呢? !
不過我刀冇同佢講番…
過左一陣間我老公仔就打過黎搵我,
佢好慘牙! !被人當呀四:))
咁我米同佢傾電話囉!!
傾左大約十分鐘﹒﹒
鐘倩gE老媽子就叫佢返歸! !
所以我就送佢返佢屋企留下la~
同時刀同左我老公仔收線! !
之後落左砵砵車果時,,我老公仔就打黎話佢岩岩先上車咋…
{[今日係我同我老公仔行左一個月gE大日子牙*! !}]
|