放左學望左'佢'一眼就去左搵雞仔`
我地搵埋芷瑋就去左搭MTR過青衣!
我地行左好耐.. {對我黎講}
去到佢地刀開始開波lu~ ^33^
牙媽佢地係咁比人食..
冇咩反生既機會*
我仲好記得我上年係點l0st*左
個壓力刀好大下;,吾知佢地係吾係刀覺得呢??
陳南昌\/S愛禮信*
l0St`了 足足有20分咁多牙! >33<
之後,,我地去左食野' '
買左d煎熬三寶去左樓梯食` {好味}
食完同返牙媽&牙爸去睇男仔比賽..
點知?? 又l0sT`差一分炸
男仔打完我同牙彤&FIFI&光
去左食野..依大家樂
我同牙彤打邊爐*佢地就食牛排
我又正左比佢地食`佢地話吾熟
明明正左好耐嫁啦~咁刀吾熟
刀吾知係吾係真的;; =..=
我地又好似上次咁去左冒險樂園&玩具反X城
開心也! ^33^
不過好[支力]..
*************************
-
-
-
-
我信學懂[放棄!`]是一件好事..
|