今日放左學之後,,
俾我見到佢..佢同某人講[姨;;廖XX喎*]
嘩!`我好好好*開心牙..
佢N年刀吾同我講野`佢家下其他人講見到我喎!!
我仲吾開心刀死??之後 我就發癲了''
返左屋企立刻打俾余C啦~同佢講番 XDXD``
冇耐我發完癲我就開始換33喇~
襯左好多33刀吾得;好彩冇發脾氣 =..=
為左吾好俾牙{余}同學屌..我就是旦咁襯左lu*
我正完之後我就出左門口;,去搵余ccccccccccc`
我搵左佢一輪我們就上了的士去搵佢的 [絕世好爸爸]
[絕世好爸爸]又了$$200牙{大波ling},,^33^
點知??我地去到既時候就打完lu *33*
牙爸佢話要等明;;所以就等了*
我們等了很耐佢仲未出黎'' .\ /.
我地上左的士既時候[明]佢就岩岩好打電話黎''
搞到我地好糗咁同司機講返轉頭!! -3-''
我地去左KF行了很耐;,{ 悶 }
跟住 [達]也來了`
可是有人不是太釆他..令他不高興 - -,,
佢同我講左D心事`佢刀表示了某事情
唉*!不知你和佢會甚麼呢?? =33=
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-
-
愛你!`不知你知道嗎??
愛你還左愛你..
[機會]-何時才來?!我等不待了*
想牽你手;,過你我日子``!
''流連陌路大街上..想你卻欠缺方向''
眼中倒影**只有你,,別冇他人
人來人往世界`]看不見你;;失去了方向!!
芒芒然 愛了你''
[暗戀里*我覺得10幸褔!'`]
|