Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

      

   2007 年 3 月 17 日  星期六   

           

今日...

仲有一日就考試啦

呢排溫書溫到有d呆

真係好悶

我好驚今次考試會衰呀

老實講我都冇認忘真真溫過書..

最近心情唔多好

好似頭頭碰著黑咁

可能係因為佢嬲左我掛

個人比較燥

成日發卑四

唉...

所以重開返個日記

d野都係講出黎舒服d嘅

開左個日記之後

希望有多d人同我傾

關心下我啦~

                                                        

完成大作之時間︰2007-03-17 05:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

~願你我友誼萬歲~

 

 

 



      

   2006 年 12 月 1 日  星期五   

           

今日...

今日終於派哂d test卷啦~

成績一覽:

中:79

Eng:85

Maths:88

Science:156(200分滿分)

history:22.5(35分滿分)

Geog:18(30分滿分)

都算唔錯啦~~

係唔係?

我好期待6號ar

果日伍季明嘅人會黎參觀

我會帶隊架..

好happy呀

今日就因為要採排

so唔洗步操

hoho

                                                        

完成大作之時間︰2006-12-01 06:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

~願你我友誼萬歲~