|

2007 年 3 月 17 日 星期六 |
| 今日... |
|
仲有一日就考試啦
呢排溫書溫到有d呆
真係好悶
我好驚今次考試會衰呀
老實講我都冇認忘真真溫過書..
最近心情唔多好
好似頭頭碰著黑咁
可能係因為佢嬲左我掛
個人比較燥
成日發卑四
唉...
所以重開返個日記
d野都係講出黎舒服d嘅
開左個日記之後
希望有多d人同我傾
關心下我啦~
|
|
完成大作之時間︰2007-03-17 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~願你我友誼萬歲~
|
|

2006 年 12 月 1 日 星期五 |
| 今日... |
|
今日終於派哂d test卷啦~
成績一覽:
中:79
Eng:85
Maths:88
Science:156(200分滿分)
history:22.5(35分滿分)
Geog:18(30分滿分)
都算唔錯啦~~
係唔係?
我好期待6號ar
果日伍季明嘅人會黎參觀
我會帶隊架..
好happy呀
今日就因為要採排
so唔洗步操
hoho
|
|
完成大作之時間︰2006-12-01 06:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~願你我友誼萬歲~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »
|