唉~~
第1日就要收4張點心紙v_v
做左既又唔收,又唔記得帶
或者就做鬼錯左v_v
真係冇左你個時,可能連食飯都唔記得架啦我;P
但係今日好幸褔-v-
我是對的-)
好開心,終於都學識禁機
學左3日lu
我係kai X-0-
有必要咁齊咩,第1日識就叫人kai X-3-
只想一直,一直在你身邊.. 請不要趕我走:( 只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義;);)
我接受唔到囉~~
我懷疑個考試官痴左線
竟然咁高分,好開心=)
我要繼續努力,雖然唔係好知為左咩..
但你叫我加油 所以我會加油:)
我瘋了,真的瘋了。 開始有幻覺,有幻聽.. 每個臉都像你,每個聲音都像你,每句說話都像你,每個感覺都像你...:( 有事發生,能告訴我嗎;?
我全都相信 相信你說的每一句 每一句只差一句我愛你 就算毀滅自己 也要捍衛愛情
今日開學啦...
點解好似冇放過假咁既@@
唉~又f.5啦..
時間過得真係快
又向畢業邁進1年-3-
唉~~~~
真係唔想畢業;(
想成世日日都咁hea,咁high,咁開心,咁低b,咁白痴,咁好笑,咁好玩
不過,冇付出就冇收獲
要加油!!
加油=]
好累。