今日7:00起身''8:15同爸爸,弟弟,表姐.表哥AND姑姐一齊去駱村(P.S係我爺爺住既地方)拜山..''我地本來係搭的士嫁''點知凸左個人出來''咁我地就要塔旅遊巴去啦''咁我就一路聽MP3一路訓覺''希望可以唔暈車浪啦..之後有個禿頭睇起上來都有50歲既男人站左起我隔離''佢站到超近我..又睇住我部MP3喎''都唔知係咪想偷野''去到駱村之後見到超多牛屎牙''嘔牙..我地之後去左七婆到同佢地一齊拜山''拜完山之後就番去食飯啦''佢地煮飯煮得好Q久''食完飯之後以經4:00..我地趕住番去所以食完走啦..去到火車站果時係7:05爸爸買飛''點知要等到10:10先有火車口牙..>.<慘牙''我就出左M記食野..AND THAN行左陣街..AND THAN番左候車室到等等等等等等..''去到過關果到''嘩...超多人呀..果時係11:55都咁多人牙''過關果時超迫牙..D人痴線嫁''番到屋企己經1:30(P.S半夜).....>3<
|