My DrEaM aNd My WaY
溫馨提示:
睇完記得留c0mmENt啊!!
2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


``生日~ 開心 分類: ``BirTHdAY

24/8

今日係寶寶既biRThDaY

響度祝佢

"生日快樂!!!"

我地今日去左...

西九行街街(行左2粒鐘)

TheN,

佢就去左我屋企

打波,打機(NDS),睇電視...

好開心呀~

到左5:30 pm佢就返左屋企la!!!

距離我生日仲有2日咋~~~

2009 年 8 月 19 日  星期三   時晴時雨


Yo~去食自助餐! 愉快 分類: ``食野呀~

19/8

今日下晝既11:30,

我同xxx去食自助餐

果度$120一個人(超貴呀~)

我食了三文魚壽司,ice-cream,甜品...

超多野食呀~!!仲好好味TiM~ @w@

果度係位於尖沙咀既美麗華商場既地下~

唔洗驚下~我食過好多次架la!!

都無試過有事~~~

好la~唔講喇!!

bYE,ByE!!!

★~佢離我生日仲有7日~★

2009 年 8 月 18 日  星期二   時晴時雨


唉...又比人點 傷心 分類: ``比人點~
> > > > > > 1)我的大名:★ ManDY ☆♀
> > > > > > 2)我的生日是:8月xx日
> > > > > > 3)  誰傳給我的:準備升中的學生
> > > > > > 4)生日想要甚麼:無所謂啦``有意義ge就okay
> > > > > > 5)相信有一輩子的愛情嘛:相信
> > > > > > 6)未來想做的事:環遊世界?!
> > > > > > 7)最遲打算多久結婚:唔知..
> > > > > > 8)傷心時會想到誰:朋友
> > > > > > 9)心理有秘密想告訴誰:好朋友
> > > > > > 10  現在最想做的事:番學
> > > > > > 11)情人節想做甚麼:訓覺
> > > > > > 12)難過時想哭的人懦弱嗎:不
> > > > > > 13)最喜歡的歌手:好多
 
> > > > > > 14)你有些甚麼壞習慣呢:成日slEEpINg
> > > > > > 15)  你喜歡的colour:粉藍色,BlACK
> > > > > > 16)有兄弟姊妹嗎:有
> > > > > > 17)  有喜歡的人嗎:無
> > > > > > 18)  喜歡的動漫/漫畫:無
> > > > > > 19)  有否被諷刺過:無
> > > > > > 20)  藝術是一瞬間還是永恆的: 永恆
> > > > > > 21)  喜歡的演員:好多
> > > > > > 22)你喜歡甚麼類型的異性呢?勤力...
> > > > > > 23)你最信得過的人:ME
 
 
> > > > > > 24)暑假想做咩:睇書,睇戲
> > > > > > 25)說出2個好友: sANdY  夜~ 
> > > > > > 26)近期開心的事:生日~......
> > > > > > 27)近期壓力大的事:都係無咩特別壓力大姐~=,=
> > > > > > 28)同學會會回去找老師嗎: 應該會ga~

> > > > > >
> > > > > > 1、被點到必填,不填代表你不尊重傳給你的人和問卷
> > > > > > 2、請老實回答每一問題
> > > > > > 3、不得擅自塗改題目
> > > > > > 4、寫完請點10個人,不可以不點
> > > > > > 5、點完後請通知那10個人Ta被點了
> > > > > > 6、不能回傳
> > > > > >
> > > > > > 開始點名: 1.
準備升中的學生   2.6a~Forever Friend~Forever miss you~    3.松本小膠   4.S!U Bon

 

2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


桂林之旅 開心 分類: ``去旅行~

9/8--16/8

哩幾日,

我同呀媽一齊去桂林pLAY!!!

超好玩呀~

好想再去多一次呢!!!

我地去左蘆笛岩,,象鼻山同埋人民幣20蚊背面果個圖~~

我地仲影左好多相tim!!!

beautiful~

D桂林米粉超好食...

你地都可以試下ga!

不過自己整果D都無咁好食

比起桂林果D(相差好遠呀~)

跟住,

夜晚我地就行夜市

咁我地緊係去步行街La!!!

果度咁多野行,緊係去果度la!~

唔通去d無人去果d地方咩~?

la!

唔講喇~我都好累ga!!!

bYE, BYe!!!~!!!

2009 年 8 月 6 日  星期四   時晴時雨


YeAH!! 去睇戲呀~ 開心 分類: ``睇戲呀~

6/8

今日朝早,

同蘇眉一齊去奧海城睇戲

本身我地想睇`醉爆ga!!

but要4:00先有得睇

咁我地咪睇......

睇咩呢?

自己慢慢估la!!!

(好好笑ga!~)



lovemandy626
暱稱: ``YINg BAbiI
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
★ DaTE ★
最新文章
I.S
I.S
07.11.2009
31.10.2009
``實在太多功課啦!
文章分類
全部 (20)
``BirTHdAY (2)
``睇戲呀~ (1)
``比人點~ (2)
``去旅行~ (1)
``生活點滴~ (5)
``食野呀~ (1)
``校園點滴~ (5)
``傾計呀~ (1)
``學校考試~ (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
``Hugo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 601
站內搜尋
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容
左右倒轉