今日比個個楊少蝦囉…超衰…
我今日都唔知得罪左佢D咩…
今日佢句句都疾住晒囉…
之後佢講野Hurt我…
佢點中我死月囉…
之後咪搞到我喊囉…(又喊…缺水啦…)
其實之前佢都係咁架啦…
次次都係講呢句呢Hurt我…
但係我都忍囉…
我平時又唔會做D傷人既人…
更加唔會爆粗囉!
都唔知得罪佢D咩…
好Hurt囉…
加埋今日比羅羅瑜屈我…
佢蝦我多D囉…
搞到我比人罰企成一堂咁多…(其實唔算多啦…一堂…)
又唔講埋自己D野出埋…(咁鐘意講…)
不過真係好唔開心囉…
Hurt爆…
( 嬲 嬲 嬲 嬲 … )
Hurt Hurt Hurt Hurt Hurt…、、
|