l"am AmiukI__**
....."
lovemiu
暱稱: l"am AmiukI**=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心開心><!!!
好夜喇><**
好耐冇打喇...可**!??...
好開心aRRRRR**
好開心-3-**
文章分類
全部 (217)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 217
留言總數: 8
今日人氣: 2
累積人氣: 2245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 20 日  星期一 晴天
好狗沒打日記-3333-***悶!!! 疑惑

n咁耐冇打日記na**

呢幾日刀ok開心....前日同米娟佢地
出mk-3-""ok好玩!!影jo貼紙相*0*~
刀幾靚XDD"遲d先擺上黎(記得既話XD")

夜晚返jo東村~玩到12點幾回家**
同嬋仔玩打手..牙昇諗住打我~我閃
得快...打jo落嬋仔到XDD"笑爆咀*

琴日3點幾打比BB...去打機~我4點幾先
出門口XD"慢吞吞~~去到咪又係打鼓打
鼓打鼓....不過有d紋紋地T^T~牙成係
咁整整整...

成日哼鳩個我頭**打果時又係咁亂禁~
宗宗又係咁整....搞到我火得制咪唔Q打囉..
咩事??果日成個人刀好火~
打完機8點幾返東村,,

好多龜同龜車~唔知咩事囉-0-**
豬後9點諗住返屋企...行行下米娟打
黎叫我返轉頭XD"豬後就返過
去搵佢-33-""

返到過去係樹傾計~陪佢食野...
周圍行下咁啦**途中我以為唔見jo錢xdd"
原來係屋企....白痴jo*3*~夜晚牙
泉佢地返jo黎...

宗宗果d又過黎~就係公園到傾計..
玩下果d啦!!比人整T^T,,伯伯捉住我~
宗宗"吱"我,,牙昇就整我個頭\o/~
pk到雲....

最尾米娟返屋企...宗宗走jo~佢件嬲係我到XD"
死人pk劉贊昇叫佢拎返屋企又玩我...搞到我行到好遠!!

(其實唔係好遠XDD")衰到嘔屎囉唔該*
夜晚返到家..洗完白白睇鬼戲*0*,,小極~
陪我傾電話...掛住笑唔驚了>3<**!!!!!!!!!

今日返學...刀係咁~冇咩特別..-0-*
悶到飛起~~好多堂唔洗上....好玩!!肥仔要
上中山...轉校囉唔該T^T~唔捨得x10000**

其實你幾好既....ok好玩-33-""下就嬋仔返jo黎
>3<**豬後班課入jo禮堂唱歌XD"歌唱比賽囉唔該!!

我同嬋仔報jo名~bb仔自己1個唱..."勁"!!!
到我地果時~驚到唔知乜咁...但刀好好聽囉XDD"
超級緊張T3T~好彩冇人噓ja-33-""bb仔刀話唔錯!!正~

c姐同子豪刀有唱...當然是最好聽的*0*gd*
放學去了63打機~見唔到佢T^T""打完去搵米娟~
豬後伯伯車我地去WTS.."豬
後1齊去接小可愛放學~

接完返jo東村...係伯伯車到玩XD"
牙盛成日哼我個頭...好撚痛囉仆街!!
又捉住我比牙昇整我個頭...好
痛囉!!!

但我刀整返佢地唔小....""豬後佢地返晒屋企,,
得返我同嬋仔同米娟圍牙昇1個~爆好笑囉唔該XD"
佢比我地除鞋囉~求
jo我地幾耐先比返佢~咩仇刀報晒xd"抵丫~

整得我咁開心丫拿~~8點幾返家!!
冇人DIU囉...但我肚痛到仆晒街\O/**
唔打了~
同小極傾埋電話訓了...早抖-33333-***!!

P.s﹏3日見唔到佢啦~點算點算???好灰牙~~勁miz***如果比我再見返你~我1定會問你XDD"我好怕你唔記得jo我T^T!!

刊登時間︰2006-03-21 12:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 16 日  星期四 晴天
真係好鬼開心ah>3<** 愉快

如果以後刀好似呢排咁,,真好XD"*

琴晚1路睇小芙蓉1路同小極BaBy傾電
話-3-"
好慘ah隻鬼....1d刀唔驚**小極
點嚇我刀冇用XD"你收得皮了唔該=]~~

今朝早9點醒jo...but等廁所到9點4先用得!!
真係屌撚~幾鬼火...約jo 10點library等~我
10點先出門口..仲食埋早餐tim*
去到我個女(嬋仔)

已經溫緊了...真係乖XD"豬後我刀好比心機係咁
背中史~成功地背jo段野...其他刀冇咩點背了~好煩,,

冇咩心機囉-3-""見到刀想死~12點幾返學校....
好多刀識考XD"but我後悔冇背埋果2段野...背完
會高分多dd**真係有早知就冇乞
兒囉XDD"~考果時

急尿到我想死....痴線的**又冇得去廁所~
到考埋煲冬瓜就放學了....gd*!!本來
諗住~
同嬋仔佢地去食野架ma~
點豬去到果到....

竟然又比我見到個男仔囉>333<**
爆有緣囉唔該!!!日日刀見到佢...仲要唔
係向機鋪~完全估唔到係條街到刀可以撞返佢....

但我1見到佢~我就走,,冇食到T^T...
返jo屋企換3~因為我覺得自己今日好差~
唔見好過見...1陣影響晒就跳樓刀唔掂了!!!

~豬後返到屋企換完3就去搵返嬋仔佢地了....""
去到library~冇溫過,,同c姐~小平佢地玩XD"好
搞笑囉唔該,,真係比小平個低b豬笑
死了-33-""豬

後我條佬黎jo搵我地...係咁玩同傾計~豬後到6點幾
7點,,條佬去溫書....我同個女就去打機*3*~打到好...
激氣...又見唔
到個男仔...不值1提!!!提起就火刀黎*

7點幾返屋企了...**夜晚mama唔知比d咩我食...
話食完唔會喉嚨痛...我on9地好聽話咁食-3-""
點之苦

到嘔屎囉....我係咁meet佢~係咁鬧佢XD"
玩野T^T~但食完又真係幾好既x]*唔打了...
我而家等緊睇小芙蓉同小極洗完涼,,
再見-33-**!!

P.s﹏真係好開心~估唔到食野刀會見到你>3<**琴日就係條街到撞到你=]....唔通真係會日日見到你??係咁有緣就真係正了*!!好想同你講野...好想問你叫咩名...好多野刀好想XD"好想每次打機刀見到你**你可愛到飛起...打鼓又型到乜咁*希望明天刀可以見到你啦-333-**我知你讀邊間na""好野!!!

P.s﹏呢排日日刀好開心....同屋企人關係好jo超多~個個刀好錫我,,又冇好似以前咁煩我-3-*多謝=]*好滿足現在....同FDS既關係又刀算幾好...唔錯*0*有我老公同女兒好心足XDD"~小極刀很好...冇問長問短~總之樣樣野刀很好...開心>3<**

刊登時間︰2006-03-17 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 15 日  星期三 晴天
考試囉唔該-33-*!! 疑惑

真的很狗沒有打日記了=]**現在打返!!

呢排刀很開心...沒什麼特別唔好既事情~
呢幾天考試囉..-0-""!!返1點1..XD**可2
訓到好晏囉~今日考中文-3-""放4點ah*!!

放jo就去打幾鋪機>3333<""很狗沒打na**
miz**生梳了,,打完就去jo食野~食完又買jo
好多野食去library...偷食囉唔該""其實
很辛苦...

d pk成日走埋黎**煩!!大致上我係冇溫過...
係咁食野同玩XD"到7點...返jo東村搵我老公
(米娟)XD""係咁玩...超搞野囉
唔該-33-**笑

到我爬街!!又話離婚果d....嬋仔係我們個女囉XD"
好好玩..>3<**呵呵*我很愛我老公同我的女兒ah..XD"*

玩到8點送埋我們個女回家我地就
返屋企了-333-**屋企人等我食飯囉XD"
唔好意思!!!but冇人diu我呢,,十分好**好辛苦牙我!!

我個頭勁勁勁痛囉...又想嘔~
發燒囉,,咩事..-0-""明天返唔返好呢???
約了嬋仔10點係library等*!!考中史丫...真係屌撚嚕-3-"*

P.s﹏今日刀算ok開心囉~打機果時撞唔到佢-3-"以為會見唔到架啦ma**但係條街到刀可2見返佢囉XD"真有緣....佢又望住我囉!!十分開心*33333*!!但我怕有緣冇份ja~點算點算點算..-0-""????

P.s﹏我老公係女黎的...XDD"不要誤會呢**十分愛-333-""我唔會釣佬架啵!!卡卡...我怕你釣女ja..XDD"*

刊登時間︰2006-03-15 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]