n咁耐冇打日記na**
呢幾日刀ok開心....前日同米娟佢地
出mk-3-""ok好玩!!影jo貼紙相*0*~
刀幾靚XDD"遲d先擺上黎(記得既話XD")
夜晚返jo東村~玩到12點幾回家**
同嬋仔玩打手..牙昇諗住打我~我閃
得快...打jo落嬋仔到XDD"笑爆咀*
琴日3點幾打比BB...去打機~我4點幾先
出門口XD"慢吞吞~~去到咪又係打鼓打
鼓打鼓....不過有d紋紋地T^T~牙成係咁整整整...
成日哼鳩個我頭**打果時又係咁亂禁~
宗宗又係咁整....搞到我火得制咪唔Q打囉..
咩事??果日成個人刀好火~打完機8點幾返東村,,
好多龜同龜車~唔知咩事囉-0-**
豬後9點諗住返屋企...行行下米娟打
黎叫我返轉頭XD"豬後就返過去搵佢-33-""
返到過去係樹傾計~陪佢食野...
周圍行下咁啦**途中我以為唔見jo錢xdd"
原來係屋企....白痴jo*3*~夜晚牙泉佢地返jo黎...
宗宗果d又過黎~就係公園到傾計..
玩下果d啦!!比人整T^T,,伯伯捉住我~
宗宗"吱"我,,牙昇就整我個頭\o/~pk到雲....
最尾米娟返屋企...宗宗走jo~佢件嬲係我到XD"
死人pk劉贊昇叫佢拎返屋企又玩我...搞到我行到好遠!!
(其實唔係好遠XDD")衰到嘔屎囉唔該*
夜晚返到家..洗完白白睇鬼戲*0*,,小極~
陪我傾電話...掛住笑唔驚了>3<**!!!!!!!!!
今日返學...刀係咁~冇咩特別..-0-*
悶到飛起~~好多堂唔洗上....好玩!!肥仔要
上中山...轉校囉唔該T^T~唔捨得x10000**
其實你幾好既....ok好玩-33-""下就嬋仔返jo黎
>3<**豬後班課入jo禮堂唱歌XD"歌唱比賽囉唔該!!
我同嬋仔報jo名~bb仔自己1個唱..."勁"!!!
到我地果時~驚到唔知乜咁...但刀好好聽囉XDD"
超級緊張T3T~好彩冇人噓ja-33-""bb仔刀話唔錯!!正~
c姐同子豪刀有唱...當然是最好聽的*0*gd*
放學去了63打機~見唔到佢T^T""打完去搵米娟~
豬後伯伯車我地去WTS.."豬後1齊去接小可愛放學~
接完返jo東村...係伯伯車到玩XD"
牙盛成日哼我個頭...好撚痛囉仆街!!
又捉住我比牙昇整我個頭...好痛囉!!!
但我刀整返佢地唔小....""豬後佢地返晒屋企,,
得返我同嬋仔同米娟圍牙昇1個~爆好笑囉唔該XD"
佢比我地除鞋囉~求jo我地幾耐先比返佢~咩仇刀報晒xd"抵丫~
整得我咁開心丫拿~~8點幾返家!!
冇人DIU囉...但我肚痛到仆晒街\O/**
唔打了~同小極傾埋電話訓了...早抖-33333-***!!
P.s﹏3日見唔到佢啦~點算點算???好灰牙~~勁miz***如果比我再見返你~我1定會問你XDD"我好怕你唔記得jo我T^T!!
|