今日朝早..同KI @ RAIN 傾計*
sorry``KI"因為MOONY的話可能無嘜點安慰到你!!
但我希望我可以做你聆聽者"
雖然我比唔到好好的說話給你,,但係我永遠係企係你個面的!!
唔好咁唔開心啦!!AMIGO"
成個人輕鬆哂..!!(心諗:吓``嘜你幾時有緊張過呀?!
)
唉*今日冇嘜信心,,就快進入博殺期啦!!
大家經過這次之後..我想在我身邊經過的好友只會與我擦身而過..
應該會沒有交流,,我真係唔想發生呢!!
因為..
E+都已經發生緊嘅啦!!嗚*這是不好受的``

神所創造人,,還賜予我們每一個人可以去尋找自己的戀愛..
然後生出他們的結晶品*這多麼幸福呢!!
但是,,你究竟有沒有認真想過你現在做了些什麼呢?!
暗戀著那位?!熱戀著那一個?!
大人認為-你們這些乳臭未乾的,,學什麼暗戀人,,學什麼人拍拖?!
這只是一個無聊又浪費時間的東西...
但是往往就在這長不大的時間學懂了怎樣才叫做戀愛,,
每天都留意著那個人,,他/她每一個動作,,眼神等等..
他/她的不開心和開心對你都會好大的影響呢!!
假若你在暗戀的,,就好好把握示愛的機會了!!
你選擇逃避的話..你一定會後悔的``[別做我呀!!=]
勇敢的去吧!!因為你還有青春*
聽到對方的一句: 我 都 是 的話一定會是世界上最開心的事!!
若果他/她不幸拒絕了你,,你也該去祝福他/她!!因為你從今天起不用再顧慮呢!!
去尋找你的真愛吧``不要站在原地,,留在原地只會忘不了他/她!!
戀愛中的人..我欣賞你!!因為你們十分努力的保護二人之間的愛!!互相扶持的*
由此可見"神真是偉大呢~兩者都不用擔心呢!!
因為神永遠都會愛著你,,不會離開你的``=]
write by MOONY 芷*
* * * * * *