我今日做返我平常的自己**唔知大家覺唔覺呢!!MUSIC堂"考唱歌,,嘩!好嘟的音...唔滿意呀!!
PHY堂*瓜左啦個Quiz..賴SIR突然間好感性呢!!多謝你的教導呀!!
中史堂"OK悶啦!!BUT+卜MISS LAU " ENG"咪又係咁樣~
LUNCH"因為MOONY又急啦,,so咪去lor!!!BUT,,當去到車站時..發覺自己冇帶銀包..唉*多謝任子!!
上去唔知邊到食,,真係唔知..但見到曾羅*anson,,大笨象"!!任子漏洋水呀!!搞到我條裙LAI哂野..
算..比面a SAM**
.........
情感e樣野真係恐怕,,它可以令到一個人傷心or開心
我已對此十分害怕了..
我亦擔心你*a KI"唔好把一些不開心的事放在心上!!我隨時都能夠做你聆聽者,,因為你是我一個十分重要的人之一!!
我會好好地珍惜你~我亦都唔想你繼續心痛,,亦都唔想再為佢而唔開心!!
亦都唔想我的眼淚為你白流,,嘩"我好自私呢!!
唔係咁的意思,,我的眼淚永遠都是為了我最重要的人而流的!!
希望你有D咩唔開心,,可以搵我!!我永遠支持你***
有最好的朋友在你身邊!!!!
屎彤* Rain * Zoey * Suki * 我 ...
支持你*

P.S IAN*你都唔好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
學會了現時是一個不適合愛人的時候,,因為大家在此時是最容易受到傷害的~
我還未學懂:「 成熟 ,, 體諒 ,, 寬容 ,, 接受 等等... 」
仲有臭脾氣 ,, 不懂溫柔 !! 女仔的特性我什麼都沒有!!

TO a KI*
Juses loves you
&
I love you so much!!
all FDS LOVE u
朋友是用來互相安慰互相支持的**
DON'T BE SAD !!

好好戀愛____合唱版*方力申/鄧麗欣
Alex:共你相識三千天 我沒名無姓
慶幸也與你逛過 那一段旅程
曾是日夜期待你 施捨一點同情
我對你是固執 做夢或太熱情
Stephy :在世上 是你始終不肯退後遺忘我 感激你心意
但情人比 知己分開更易 怕我愛上你壞了事
Alex:完了吧 如無意外 從今開始該好好戀愛
放下從前一段感情 才能追求將來 你就似沒存在
Stephy :完了吧 然而你不在 情況未像幻想般變改
告別從前總是不易 原來假如只得我在
我竟未能覓尋下一位摯愛
Alex:舊訊息應該刪走 再沒留憑證
我共你去到最遠 也只是友情
如現實是場玩笑 一早清楚內情
過去是勇敢 或是未肯適應
Stephy :是我笨 大概必須先經錯誤才能會 分清我心意
共行成長 數不清的故事
我已愛上你壞了事 (Alex:我愛你你扮作不知)
Alex:完了吧 如無意外 (Stephy :早該散開 縱有感慨)
從今開始該好好戀愛 (Stephy :為何我寂寞不來)
Alex:放下從前一段感情 才能追求將來
你就似沒存在 (Stephy :當做我沒存在)
Stephy :完了吧 仍能撐起來 (Alex:應該放開 沒有感慨)
前進便讓自尊心放開 (Alex:期望你能尋覓愛)
Stephy :告別從前總是不易 然而假如不止你在 (Alex:只得我在)
Stephy :你可願仍逗留在這愛海 (Alex:再不願盲目留在這愛海)
Alex:我與你 大概始終不能相愛
Stephy :可否不離開 講出你的感慨
你用心戀愛 (Alex:我用心戀愛)
合唱:下段道路定更精彩
Alex:完了吧 如無意外 曾失戀的都必須戀愛
Stephy :悔恨從前隱瞞感情 常常猜疑將來
我就似沒存在 (Alex:你就似沒存在)
合唱:完了吧 仍能撐起來 前進便讓自尊心放開
Stephy :告別從前總是不易 然而假如不止你在
(Alex:告別從前總是不易 然而假如只得我在)
Stephy :你可願留下來盼一位摯愛 (Alex:會否願留下來盼一位摯愛)