→迷失←§鐵達尼
本kai王既真奇趣事啦
lovenelson21
暱稱: 上海佬
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又見啦
哈哈你中計吧
0o文言o0
愛情其實係唔係遊戲?學...
為什麼愛你變成恨你
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 63
今日人氣: 4
累積人氣: 806
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 27 日  星期日   雨天


無無聊聊無咩特別 分類: 未分類

每日到左呢個時候,我都要努力既回想今日發生過d事!如果你要問我,你發生左d咩野事呀?咁你就要先問下自己啦!點解呢?你會唔會係放我fiy機果個呢?會唔會係唔當我係朋友呢?定一話我既利用價無晒呢?

如果你真係唔係我講既呢d人,我唔該你係我既回覆到約吓我,又或者你可以係你既回覆到用20個字內講吓點解唔係,如果係2個月內無作出回應我就一定會係我既朋友擋案到delete左你個人

如果講到今日呢........我都係打少林囉,同平時無咩分別.....就係咁啦!哈哈






訪客留言 (返回 lovenelson21 的日誌)


((`傻婆-3-'' 於 2007-05-28 10:29 PM 發表:
`{{點解你E+變成甘咖?!
你之前F1吾系好單純咩?
你好乖咖..
點解E+甘...?
唉..你吾系話要拎第1咩?
你吾想衰比人睇就要做好自己..
你想自己更有價值..
甘你就要更努力啦..
吾系得把口講咖..
我知我講既你未必會聽*
但系我作為你既{朋友}
我先點醒你!!x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙思 於 2007-05-27 10:36 PM 發表:
老豆.....
comment黎啦.....
我同你講丫...我對於你....係我一個朋友...(因為識過)
我都絕對唔會放人飛機...你都知我對人幾好架啦(見仁見智)
不過呢d其實都係睇你自己點諗ge.....無謂多心~[[[[唔知我講乜就算啦....because我都唔知]]]]


****與其打少林,不如為exam作好準備啦...得幾個星期....考好個試去,,[[[[建議]]]]
大家都努力吧!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



((`傻婆-3-'' 於 2007-05-27 10:23 PM 發表:
每 個 人 都 有 佢 利 用 價 值*
我 一 直 都 當 你 系 朋 友!
但 係 我 覺 得 你 變 左 好 多..
我 都 唔 知 點 講 啦"
但 係 希 望 你 吾 好 變 壞 啦x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annie 於 2007-05-27 09:39 PM 發表:
得閒我會黎嫁喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelkel 於 2007-05-27 09:11 PM 發表:
你對我黎講...

本身一些利用價值都無~

依+都係

我一定唔係放你fiy機果個...係無人通知我姐

我一直都有當你係朋友~係你胡思亂想姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知話你薯仔定係聰明
Posted at 2007-05-27 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU_SUN* 於 2007-05-27 09:05 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ho Yee 於 2007-05-27 08:40 PM 發表:
hi~~
我當然當你係朋友la!!!
我同你同karena
都係B.B最佳拍檔,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定嫁啦
Posted at 2007-05-27 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[[欣*/ 於 2007-05-27 08:37 PM 發表:
其實呢,,,我唔知你up乜...
但係我都幫你cm...
嘻''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]