每日到左呢個時候,我都要努力既回想今日發生過d事!如果你要問我,你發生左d咩野事呀?咁你就要先問下自己啦!點解呢?你會唔會係放我fiy機果個呢?會唔會係唔當我係朋友呢?定一話我既利用價無晒呢?
如果你真係唔係我講既呢d人,我唔該你係我既回覆到約吓我,又或者你可以係你既回覆到用20個字內講吓點解唔係,如果係2個月內無作出回應我就一定會係我既朋友擋案到delete左你個人
如果講到今日呢........我都係打少林囉,同平時無咩分別.....就係咁啦!哈哈