我今日呢!都幾開心既,係IS堂我可以聽到30000(Hz)哈哈.......陳籽鋒最多都係28000炸!yaya!!!係唔係好勁呢?我都知勁嫁啦!之後個李文瑋重勁哈哈...佢玩分貝機呢....你知唔知你係幾幾呀?...答案係131.4姐係......明啦1314次後我就問同邊個呀?跟住個2c02大叫.....我.....! 我話吓唔係呀花,原來果個傻女係到玩分貝機,我重以為佢同2c02 1314.....
最後我呢個任務都完成啦!!!中文補習班佢出貓之後我告左佢!哈哈...勁底死佢比人扣左3分炸!!!唉!!!如果佢比人記小過咪好囉!
我今日講到呢道,聽日再講啦
|