我真系甘難猜透咩?
點解無人會明白我既心...
雖然我個心成日變幻莫測..
但甘耐以黎想盡力只是一人..
我好想有一個知己明白我..
去了解我既心...
屈系心既心事多到數唔到..
無從分享..好辛苦..
可以真正了解我,明白我既人就系-----我鍾意既人>3<
呢排病到7彩
起身都無曬力
食藥又無咩效
救命丫><
早g唔甘早返黎HK
同舊同學聚左次舊sin
勁後悔
蠢蠢蠢
同啊哥嘈交
兩日無理對方
唔理了
軟弱De小病貓登場!!!!∼∼∼