不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
有一個星期冇打到blog,
由於本人心情唔好,
唔係咁想打!
今日,
超好玩呀!
呂潔冇番,
有人話佢去左少林寺進修,
黎左個"簡老師",
而dt,
就仲好玩,
同kamen成日響到笑,
好似癲左咁,
唉..不過蝕左10蚊比隻"慰安狗",
因為家政果個野,
我仲差未擺棉花,
咁我咪問隻狗可唔可以比我囉!
算!我大方,
當比隻狗買野食,
中文....又做評估,
講d野比大家知,
個條潘金蓮落左去攞野果陣,
我好直接問簡水唔知邊題ge答案呀!
你地唔會話比果條潘金蓮知掛.....