暑期--又愛又恨
書展同裕仁AND peter lee 去
入會展前要行勁耐
好想爆粗
入到去用左兩個鐘就買完想買既書
之後同佢地繼續行
行多兩個鐘就坐低休息
佢地兩條友掛住打機唔理我
去書展都打機 好毒呀= =
休息完再行 行都5點幾
10點行到5點幾真係想死
------------------------------------------
分班 分到4a 要讀econ + 中西史
都唔知好定衰
不過可以同人6年同班都唔錯既
偉哥, john leung, ying
--------------------------------------------
尋日終於開始練波
不過落超大雨
踢波先黎落雨 哎
由於好耐冇做過運動既關係
今朝訓醒之後
全身都疼
希望聽日唔好落雨啦 |