|
我就生日啦..,,
唔知今晚有咩事發生呢?!
我而家仲未出去..,,
所以唔知佢地會點搞..,,,
好緊張呀..,,,
大家都知道佢地係癡線嫁啦...,,,
都唔知佢地會唔會捉我去賣...,,,
以前我從來都唔期待我生日..,,雖然我而家都唔期待..,,
點解?!因為我期待既係今晚姐係生日前夕..,,,
呵呵!!我係咪答得好好呢??我都知係嫁啦..,,,
今晚有好多野我而家都唔知住..,,,所以唔打咁多啦..,,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
聽晚老公仔就打俾me啦..,,,
不過唔知佢記唔記得姐..,,
希望佢記得啦..,,,
佢打黎我一定會問我想問既問題.,,,,
好想好想快d到呀..,,,,
_____________________________________________________________________
今日阿莓剪頭個陣..,,
佢搞到我都好想剪呀..,,
不過我頭髮短左d姐..,,,
..........希望個頭快d長啦!!!!咁我就有得剪嫁啦..,,,
不過我要聖誕先剪..,,,
都唔知到個陣時.,,,我個頭長左未tim..,,,
好啦..,,,今日又打到呢度啦..,,,下次我先再打啦..,,,

|